Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: pomoc w JTS

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie pomoc w JTS

    witam od niedawna jestem posiadaczem alfy 156 JTS i mam wrazenie ze silnik jest mułowaty przy stałej predkości czuć szrpanie i niekiedy zapala sie błą zólty silnik i po przejechani kilku km gasnie teraz zapaliła mi sie po odłaczeniu akmulatora który został wymieniony zapalił sie bład zólty znaczek w kształcie trójkata i swieci esp i jeszcze jedno jak silnik przekracza 90 stop.załacza sie wentylator ale po zgaszeniu silnika wentylator tez gasnie ale dalej jest przekroczona temp.w fiacie mam tak ze jak przekroczy załaczy sie i jak z gasze to dalej chłodzi

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pedro
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    WL?ocL?awek, Poland
    Auto
    CharlesNapOB
    Postów
    147

    Domyślnie

    W JTS wentylator wylacza sie po zgaszeniu silnika,a to szarpanie i blad to szybciutko do mechanika.Ja mialem podobne objawy i niestety do mecha nie dojechalem(zabraklo kilku kilometrow)pierdyknal pasek rozrzadu 4 tysia remont

  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie

    no spoko rorzad nie ma problemu sam wymienie ale co ma to wspólnego z rorzadem za te szarpania i błedem

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to znaczy jaki masz błąd dokładnie ?.
    - w JTS problematyczne są wtryski, świece, sondy 4 X.
    - test OBD pokaże co go boli, szczególnie te parametry Short oraz Long.
    - zobacz temat koleżanki Majki o diagnostyce JTS.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie

    ak go podłaczyłem pod kompa bład P0704 P0235 P1550 teraz ten trójkat nie wiem co tam pisze w aucie jak pika ale ESP sie swieci nie idzie go wyłaczyć te czujniki czysciłem i kasowałem bład a po chwili znowu wyskaują

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction
    P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
    P1550 PSPS Out Of Self Test Range
    - czujnik sprzęgła to rozumiem, do wymiany.
    - turbo spreżarka to chyba nie ten model ?
    - a PSPS to " (power steering pressure switch " .
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 30-04-2012 o 08:36
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie

    no własnie turbosprezarka o co tu chodzi dlaczego wyskakuje bład taki zamierzam wymienic rorzad bo wiadomo po zakupie zawsze wymieniam i od razy demontarz kolektora ssacego i moze głowicy,sprawdzałem kompresje i podchodziła pod 13 a w bravie to bez problemu pod 15 moze ktoś sprawdzał kompresje u swojej JTS ile wychodzi?

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie


  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ważne aby różnice cisnienia na poszczególnych cylindrach nie były większe niz 0.5 bara.
    - ja mam 15.5 do 16 barów , ale to raczej zasługa czujnika ciśnienia.
    - na pewno by się przydały logi z FES-a, na postoju oraz po jeżdzie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #10
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie

    martwi mnie jeszcze jedna rzecz jesli mam małe cisnienie w cylindrach to ma moze któs z wałków rorzadu pomierzone krzywki jak sciagłem pokrywe ze wzgledu na wymiane uszczelki bo jesli mam h....jowe krzywki to lepiej od razu wysłac do naprawy albo przyoszczedzic i zaaplikować mu sportowe

Podobne wątki

  1. Pomoc
    Utworzone przez korfanty4 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 08:22
  2. Pomoc przy kupnie auta Alfa 147 - Zapłacę za pomoc - Rzeszów
    Utworzone przez MarekR w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2014, 07:27
  3. POMOC, 156, 2.4 jtd, praca silnika, POMOC
    Utworzone przez Gwynbleidd w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 23:50
  4. Pomoc
    Utworzone przez jordi22 w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 00:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory