Witam
Mam spory problem z moją Alfą 1.9 JTD. W niedzielę zerwał mi się pasek micro, dzisiaj po wymianie paska i napinacza nie mogę odpalić auta. Pojawia się błąd P1320. Wie ktoś co mogło się stać przy zerwaniu paska?
Witam
Mam spory problem z moją Alfą 1.9 JTD. W niedzielę zerwał mi się pasek micro, dzisiaj po wymianie paska i napinacza nie mogę odpalić auta. Pojawia się błąd P1320. Wie ktoś co mogło się stać przy zerwaniu paska?
Jest:
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r
Była:
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r
czesc, a jak się zerwał pasek to nie wpadł gdzieś w okolice rozrządu? błąd p1320 może sygnalizować uszkodzenie czujnika wałka rozrządu, wałka korbowego, przeskoczenie rozrządu. A może spadający pasek uszkodził instalację? przyjrzyj się przewodom w jego okolicy czy nie został jakiś uszkodzony...
zdjąłem pokrywę od rozrządu i znalazłem tam kawałki paska. Więc wydaje mi się że może to być problem albo z czujnikiem, albo rzeczywiście przeskoczył pasek.
Mogło się coś jeszcze uszkodzić po przeskoczeniu paska rozrządu?
Jest:
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r
Była:
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r
Sytuacja ogarnięta, więc napiszę co i jak.
Kawałki paska micro wpadły w pasek rozrządu przez co rozrząd przeskoczył o 1 ząbek, nic się na szczęście nie stało, wymieniony pasek, ustawiony na nowo rozrząd i wymieniony uszczelniacz wału korbowego, który został uszkodzony przez kawałki paska micro. Auto odpala i jeździ bez problemu.
Jest:
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r
Była:
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r