Chciałbym poznać waszą opinie na temat " który z silników byście wybrali i dlaczego"
Ciągle się waham czy sprzedać 156 2.0 JTS i kupić v6 2.5 .Niestety muszę mieć lpg.
Auto do jazdy codziennej z dużą dawką radości.
Pomocy
Chciałbym poznać waszą opinie na temat " który z silników byście wybrali i dlaczego"
Ciągle się waham czy sprzedać 156 2.0 JTS i kupić v6 2.5 .Niestety muszę mieć lpg.
Auto do jazdy codziennej z dużą dawką radości.
Pomocy
To rozumiem żart miał być...?
Oczywiście, że dobrze zagazowane V6 da Ci dużo więcej frajdy, oszczędności i satysfakcji z jazdy. Tyle, że V6 po FL zbyt dużo nie ma, a Ty pewnie w te roczniki celujesz.
Zagranicą jest wiecej, ale i tak bardzo mało. Ja podobnie ,potrzebuje następnego auta z gazem. i waham się pomiędzy, 156 2,5 po lifcie, albo 159 1.8 , ale ta nie jeździ ponoć. No chyba ze wymyśla skuteczne gazowanie JTSów.
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96
Ja kiedyś szukałem 156 V6 SW od 2005 w górę... to jest dopiero wyzwanie!Niestety takie ładne egzemplarze to straszna rzadkość.
ja tam ze swojej 2,5 jestem zadowolony no fakt ze przed liftem bym nie kupił bo cały urok w niej po fl
Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html
V6 da Ci nie tylko moc ale kulture pracy, jak na moje oko po 3 latach uzytkowania bardzo nie awaryjna jednostka.
PS.A ja bym nie kupil po lifcie bo znalezienie w sedanie to cud a sw to juz nie to... ;] taniej wyjdzie kupic cala bude i pobawic sie w przekladke ;]
... fl postępował w ten sposób? - deska rozdzielcza z np drewnianej na aluminium a potem swiatła i gril/ czy cos jeszcze?
gdyby np tunel środkowy polakierować na czarny fortepianowyi kierownice tez
Napisze mi ktoś jak trafić dobre 2,5? .... Chciałbym poczytać o tych silnikach lecz narazie jedną stronę znalazłem o v6
BamBosZek-
a moze za 4000 kupic anglika i przekładke? ile taka zabawa moze kosztowac? i czy jest sens.seria to zawsze seria
Ostatnio edytowane przez kamilino19 ; 08-05-2012 o 20:44
Anglików V6 po lifcie jest jeszcze mniej niż europejskich wersji![]()
145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
"Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.
Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html