Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: JTS vs V6

  1. #1
    kamilino19
    Gość

    Red face JTS vs V6

    Chciałbym poznać waszą opinie na temat " który z silników byście wybrali i dlaczego"
    Ciągle się waham czy sprzedać 156 2.0 JTS i kupić v6 2.5 .Niestety muszę mieć lpg.
    Auto do jazdy codziennej z dużą dawką radości.
    Pomocy

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    To rozumiem żart miał być...?

    Oczywiście, że dobrze zagazowane V6 da Ci dużo więcej frajdy, oszczędności i satysfakcji z jazdy. Tyle, że V6 po FL zbyt dużo nie ma, a Ty pewnie w te roczniki celujesz.

  3. #3
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    To rozumiem żart miał być...?

    Oczywiście, że dobrze zagazowane V6 da Ci dużo więcej frajdy, oszczędności i satysfakcji z jazdy. Tyle, że V6 po FL zbyt dużo nie ma, a Ty pewnie w te roczniki celujesz.
    Niestety masz racej. Sam szukałem v6 po lifcie, lecz wybór ograniczony do praktycznie 2 sztuk Ciężko dostac coś dobrego (pieniądze nie grały roli), ale też ich ilośc po fl bardzo mała, jak nie znikoma.... a szkoda.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Zagranicą jest wiecej, ale i tak bardzo mało. Ja podobnie ,potrzebuje następnego auta z gazem. i waham się pomiędzy, 156 2,5 po lifcie, albo 159 1.8 , ale ta nie jeździ ponoć. No chyba ze wymyśla skuteczne gazowanie JTSów.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Ja kiedyś szukałem 156 V6 SW od 2005 w górę... to jest dopiero wyzwanie! Niestety takie ładne egzemplarze to straszna rzadkość.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    ja tam ze swojej 2,5 jestem zadowolony no fakt ze przed liftem bym nie kupił bo cały urok w niej po fl
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    V6 da Ci nie tylko moc ale kulture pracy, jak na moje oko po 3 latach uzytkowania bardzo nie awaryjna jednostka.

    PS.A ja bym nie kupil po lifcie bo znalezienie w sedanie to cud a sw to juz nie to... ;] taniej wyjdzie kupic cala bude i pobawic sie w przekladke ;]
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #8
    kamilino19
    Gość

    Domyślnie

    ... fl postępował w ten sposób? - deska rozdzielcza z np drewnianej na aluminium a potem swiatła i gril/ czy cos jeszcze?

    gdyby np tunel środkowy polakierować na czarny fortepianowy i kierownice tez
    Napisze mi ktoś jak trafić dobre 2,5? .... Chciałbym poczytać o tych silnikach lecz narazie jedną stronę znalazłem o v6


    BamBosZek-

    a moze za 4000 kupic anglika i przekładke? ile taka zabawa moze kosztowac? i czy jest sens.seria to zawsze seria
    Ostatnio edytowane przez kamilino19 ; 08-05-2012 o 20:44

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Cool_Kid
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    AR 145 1,8 T.S 144KM - nero - 1998r. / Giulietta Veloce 2,0 JTDm 170KM - etna nero - 2012r.
    Postów
    593

    Domyślnie

    Anglików V6 po lifcie jest jeszcze mniej niż europejskich wersji

    145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
    Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
    "Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.

    http://i.imgur.com/m4g6E.jpg

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    .A ja bym nie kupil po lifcie bo znalezienie w sedanie to cud a sw to juz nie to... ;]
    kwestia gustu mi akurat sedan niepodchodzi, pozatym ciekawi mnie ile takich w szt wyszło po fl w 2,5 wie ktoś>?
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory