Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Swap 2.0 TS na 2.5 V6

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie Swap 2.0 TS na 2.5 V6

    Zastanawiam się nad wrzuceniem do mojego TSa 2.5 V6. Podstawowe pytanie czy łapy mocowania silnika są takie same czy też trzeba coś rzeźbić, Jeżeli ktoś robił taki temat proszę o info.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2.0 TS 2000 r.
    Postów
    19

    Domyślnie

    Czy mocowanie inne to nie wiem, ale pewnie tak. Temat raczej nie opłacalny. Za dużo roboty i potrzebnych części (np. inne wiązki jak w 2.5). Chciałem to przerobić u siebie i mi odradzono. Powiedzieli mi jednak (gdybym się uparł), żeby kupić jakiegoś Anglika 2.5 na dawcę i dopiero zaczynać zabawę. Tylko wtedy to już lepiej na 3.0 przejść. Mniej awaryjny. Ponoć łatwiej z 2.5 na 3.0 przejść niż z 2.0 na 2.5.
    Ostatnio edytowane przez yoyi ; 09-05-2012 o 05:34

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    I co tam nikt tego nie robił ???
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoyi Zobacz post
    Mniej awaryjny. Ponoć łatwiej z 2.5 na 3.0 przejść niż z 2.0 na 2.5.
    A czym sie rozni ze jest mniej awaryjny? to ten sam silnik... z 2.5 na 3.0 to zaden problem bo tylko zmienia sie lapy przy rozrzadzie ale z tsa to juz inna bajka bo tak jak juz wspomniane wiazki etc, jesli masz kompletny silnik z wszystkimi lapami i okablowaniem to mocowania raczej sa te same ale zabawy 10x wiecej ;].
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Generalnie silnik w moim TS jest perfekt. Zrobiłem mu kapitalkę w zimie, z 5 tysi nalatane - igła. Mocy mi nie brakuje ale lubię rzeźbić. Od dwóch miesięcy robię odbudowę 164 - jeszcze mi z nią zejdzie ale później muszę coś na warsztat wrzucić . Wszystkie graty do swapa mam, silnik trzeba tylko poddać inspekcji i dać mu co trzeba.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Wsadzaliśmy u nas do budy po V6 silnik 2.4 JTD
    Jest tutaj jedna fotka gdzie pokazane jest jak trzeba rozwalić auto żeby wygodnie wszystko zrobić:
    http://www.facebook.com/media/set/?s...3873115&type=3
    Jeśli robisz to sobie sam, nie żal ci czasu i pieniędzy to możesz robić swap, ale moim zdaniem lepiej kupic w oryginale całe auto i się cieszyć.
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 12-05-2012 o 22:18
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory