Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: [156] 2,0 TS 150 KM - Proszę o opinie na temat tej instalacji

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie [156] 2,0 TS 150 KM - Proszę o opinie na temat tej instalacji

    Witam,
    jeden z zakładów montujących LPG polecił mi instalację składającą się z takich komponentów:

    1.STAG 4 ECO, wtryskiwacze REG
    Do tego: reduktor AC R-01,
    wielozawór Tomasetto AT-02,
    elektrozawór Valtek 03,
    Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
    Gwarancja ogólnopolska - 2 lata.

    Czy to będzie działać poprawnie i bezawaryjnie w moim samochodzie?

  2. #2
    chickenos156
    Gość

    Domyślnie

    Nie sądzę,nie zakładaj Jej gazu.Też mam taki motor jak Ty i również chciałbym taniej,ale pracuje w ASO i uwierz mi Kolego że gaz w Alfie to porażka bez względu jaka to instalacja.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Po pierwsze, ten post to nie pytanie: zakładać czy nie zakładać - jestem zdecydowany na LPG (miałem już kiedyś, w innym aucie, wszystko było ok po przebiegu 60 000 km). Chodzi mi o zdanie użytkowników LPG dot. konkretnie tej kompletacji w 2,0 TS.

    Po drugie to, że pracujesz w ASO nie jest dla mnie żadnym argumentem przeciwko LPG...

    Po trzecie, skoro twierdzisz, że "gaz w Alfie to porażka bez względu jaka to instalacja", to proszę o poparcie tego dowodami, jakimiś faktami.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał chickenos156 Zobacz post
    Nie sądzę,nie zakładaj Jej gazu.Też mam taki motor jak Ty i również chciałbym taniej,ale pracuje w ASO i uwierz mi Kolego że gaz w Alfie to porażka bez względu jaka to instalacja.
    Kolego poprzyj faktami, danymi zrzutami, wykresami itp... W końcu masz dostęp do eh, examinera. Ja mam LPG i sobie chwale a również z grupą fiata jestem związany zawodowo. A jeżeli jedynym Twoim argumentem jest spadek mocy to lepiej tego nie przytaczaj bo to każdy wie i każdy się z tym liczy zakładając instalacje.


    Cytat Napisał gord Zobacz post
    Witam,
    jeden z zakładów montujących LPG polecił mi instalację składającą się z takich komponentów:

    1.STAG 4 ECO, wtryskiwacze REG
    Do tego: reduktor AC R-01,
    wielozawór Tomasetto AT-02,
    elektrozawór Valtek 03,
    Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
    Gwarancja ogólnopolska - 2 lata.

    Czy to będzie działać poprawnie i bezawaryjnie w moim samochodzie?
    Będzie to działać ale ja bym wrzucił stag 300 isa, i hana 2000. Ale pamiętaj nawet najlepsze graty nie będą działać prawidłowo jeżeli osioł je założy. Dobre podzespoły+prawidłowy montaż+prawidłowa regulacja=uśmiech na gębie.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 12-05-2012 o 11:40

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Co do wtryskiwaczy hana 2000, to są one droższe o 400 zł w stosunku do OMVL REG.
    Zaś REGi zbierają dobre opinie, żywotność około 80 000 km, a zestaw naprawczy kosztuje 79 zł... i parametry pracy podobno też ok.
    Zatem czy warto, aż tyle dopłacać.

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał gord Zobacz post
    1.STAG 4 ECO, wtryskiwacze REG
    Do tego: reduktor AC R-01,
    wielozawór Tomasetto AT-02,
    elektrozawór Valtek 03,
    Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
    Gwarancja ogólnopolska - 2 lata.
    Ty masz SS?
    Poszukaj mojego postu na temat lpg które ja mam .
    Nic gorszego ani słabszego nie zakładaj.Reduktor musi być wydajny i stabilny ciśnieniowo.Instalka ma działać idealnie bo będziesz miał problemy z SS.

    ---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:48 ----------

    ten reduktor czarny czy czerwony?
    Bo czarny jest zdecydowanie za słaby
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Reduktor ten do 150 KM, czyli czarny.
    Też wydaje mi się na granicy mocy.
    Gazownik ma dobrą opinią w WLKP i duże doświadczenie, twierdzi, że ten reduktor jest ok i pracuje poprawnie z 2,0 TSem.

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Twój samochód Twoje pieniądze.Czarny jest za słaby .Ja miałem skorpina ST i nie wyrabiał.A był do 250km.
    Czy masz selespeed?

    ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

    Różnica to tylko 90 zł przy zakupie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Tak to selespeed.
    Jeśli instalacja jest na GW 24 miesiące i reduktor nie będzie działał prawidłowo, to chyba wymienią,
    więc nie widzę problemu.

  10. #10
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Raczej nie.
    Będą zwalać na co innego a reduktora nie wymienią.
    Zrobisz jak zechcesz to Twój samochód i Twoje nerwy.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [159] Opinie na temat 3,2 JTS V6
    Utworzone przez filip21 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 17-02-2017, 11:57
  2. Opinie na temat poliuretanu
    Utworzone przez mitrak w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 15-05-2014, 08:36
  3. Proszę o opinie na temat Alfy
    Utworzone przez Krupers w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 12:20
  4. proszę o opinie na temat tej Alfy
    Utworzone przez multikuba w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-09-2013, 09:37
  5. Opinie na temat 156 JTD
    Utworzone przez Lotek900 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-05-2008, 13:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory