Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: Wymiana uszczelki pod głowicą.

  1. #1
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie Wymiana uszczelki pod głowicą.

    Witam czeka mnie już drugi raz wymiana uszczelki pod głowicą olej w zbiorniku wyrównawczym. Pierwszy raz robił mi to jakiś przypadkowy mechanik i chyba coś źle złożył jak wytrzymała tylko ok 20kkm. Teraz chciałbym to zrobić sam. Proszę o jak najwięcej schematów i rad. Mam kilka pytań na początek: 1.jak się rozpina łańcuch, 2. Jak kręcić wałem , trzeba zdejmować prawe koło i nadkole? 3. Czy trzeba kupować nowe śruby. 4 Gdzie znajdę znaki do ustawiania rozrządu? 5. Na jakie momenty skręcać głowice i które kręcić po kolei ? Z góry dziękuję za wszelkie uwagi. Pozdrawiam

  2. #2
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Czekam dalej na podpowiedzi przeczytałem temat z dołu o wymianie uszczelki w 155 1,7 TS, czy w 2,0 jest analogicznie ? Podajcie jakie momenty przy dokręcaniu? Jestem teraz na etapie poszukiwania klucza dynanometrycznego i odrobiny wolnego czasu

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Masz podwieszony manual do tego silnika i było to już kilkanaście razy opisywane w dwóch działach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Niestety ten manual nie działa. Szperam już od jakiegoś czasu po sieci i jak dotąd najwięcej informacji znalazłem z tego tematu, poniżej o 155 1,7 TS . Tam sporo się dowiedziałem prosiłbym tylko o te momenty dokręcania plus ewentualnie jakieś istotne zagadnienia. Wiem też,z postów, że już to robiłeś parę razy

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Masz tu wszystko co jest potrzebne razem z momentem dokręcanych śrub
    http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual...e%20Engine.pdf

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Jeszcze raz dziękuję będę studiował tan manual i robił fotki z postępu prac. Stworze później temat w zrób to sam dla potomnych.

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jest na forum wielu ludzi którzy majdrowali przy takim silniku, jak będziesz potrzebował rady to pytaj napewno pomożemy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Witam ponownie, dzisiaj zabrałem się za rozbieranie Zdjąłem prawe koło i nadkole oraz układ dolotowy powietrza. Nasunął mi się pierwszy problem, jak całkowicie spuścić płyn chłodniczy? Na razie zdjąłem zbiornik wyrównawczy i tam było dużo oleju z płynem. Obawiam się ,że jak zdejmę tylko przewód z dołu chłodnicy to cały płyn nie zejdzie ? Są jeszcze jakieś miejsca żeby dodatkowo spuścić płyn? Poradźcie coś. Robię fotki na bieżąco. Pozdrawiam

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Dół chłodnicy wystarczy. Jak zrobisz to możesz przepłukać wodą przed zalaniem płynem.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  10. #10
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Szybkie pytanie. Rozebrałem już wszystko w koło głowicy, i teraz czy wałki rozrządu zdjąć przed zdjęciem głowicy czy po ? czy bez znaczenia? Czy wystarczy później przy zakładaniu rozrządu ustawić przedni tłok( najbliżej łańcucha) w górnym punkcie i dopasować znaki?

Podobne wątki

  1. [GTV] Wymiana uszczelki po głowicą
    Utworzone przez Wujo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-12-2013, 21:41
  2. [159] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez adio152 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 21:09
  3. [155] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez bodziok26 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 23:12
  4. [33] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez pipo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 08:02
  5. [164] 2.0 TS - wymiana uszczelki pod głowicą...
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-01-2009, 23:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory