Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: [145] Nie chce odpalić ( Odpalił!!!)

  1. #1
    Baśka13
    Gość

    Domyślnie [145] Nie chce odpalić ( Odpalił!!!)

    Koledzy co to może być rozrusznik kręci a za chiny nie chce zaskoczyć! Akumulator podładowany (samochód dwa tygodnie stał) i po kilku próbach odpalił, jak go zgasiliśmy to znowu nie odpalił! Po jakiś 10 minutach znowu odpalił i po przejechaniu jakiś dwóch kilometrów ,po wyłączeniu znowu nie odpalił! Zawsze palil od razu mam 145boxer nie mamy pojecia jaka przyczyna.

  2. #2
    Wieczor79
    Gość

    Domyślnie

    Mój boxer zrobił mi kiedy taki numer.Odpalałem na zimie i niby zaskoczył ale go wyłączyłem i chciałem jeszcze raz rozruszać. I tu cisa nic nie dało rady,mimo że rozrusznik pracował. Okazało się że przewód paliwowy sie odpiął. Może to cos podobnego?

  3. #3
    Abrial
    Gość

    Domyślnie Re: Nie chce odpalić

    a może problemy z immobilajzerem :?: Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka słychać pompkę paliwową

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Immobilizer - pompa paliwa (lub jej zasilanie) - czujnik położenia wału. Jeżeli te elementy będą sprawne to musi odpalić. No chyba, że padły wszystkie cewki albo świece, ale to mało prawdopodobne.

  5. #5
    Baśka13
    Gość

    Domyślnie

    Tak mogło by to być ale jak to sprawdzić?


    Nie ma nikogo kto by coś więcej powiedział?

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    zmien na nowy aku

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    zmien na nowy aku
    Jeżeli rozrusznik kręci dobrze to zmiana aku nic nie da.
    Natomiast co do sprawdzenia pozostałych elementów to:
    1. Czujnik położenia wału - oporność według AUTODATY powinna być 486-594Ω
    2. Zasilenie pompy paliwa sprawdzisz zwykłym woltomierzem. Zresztą sprawne ucho bez problemu usłyszy pracę pompy po włączeniu zapłonu kluczykiem. Jeżeli będzie wtedy cisza to znaczy, że coś się dzieje z pompą. Gorzej ze sprawdzeniem ciśnienia paliwa - tutaj jest potrzebny manometr - więc możesz to zrobić w warsztacie.
    3. Sprawdzenie, czy jest iskra na świecach jest bardzo proste, więc nie będę na ten temat pisał.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240
    Jeżeli rozrusznik kręci dobrze to zmiana aku nic nie da.
    No ale rozrusznik przy rozladowanym aku tez zakreci

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Konrado, jeszcze nikt nie wymyślił takiego rozrusznika, co ukręci silnik z rozładowanym akumulatorem, a Baśka13 twierdzi, że rozrusznik kręci, więc chyba wie, co pisze.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240
    Konrado, jeszcze nikt nie wymyślił takiego rozrusznika, co ukręci silnik z rozładowanym akumulatorem, a Baśka13 twierdzi, że rozrusznik kręci, więc chyba wie, co pisze.
    Miałem już osobiście do czynienia z takim przypadkiem u siebie, że rozrusznik niby kręcił a samochód nie zapalał. Pierwsze co mi przyszło wówczas do głowy to problemy z pompą paliwową, bo skoro rozrusznik kręci to musi być dobry on i akumulator oczywiście też. Nic bardziej mylnego. Postanowiłem jednak tak na wszelki wypadek pomierzyć napięcie na akumulatorze i co się okazało - 9,8 V :shock: Sprawdziłem jeszcze na wszelki wypadek akumulator u fachowca - diagnoza - padnieta sekcja. Dodatkową zmyłką było dla mnie to że akumulator wyglądał na prawie nowy i nigdy wcześniej (byłem wówczas 2 miesiące właścicielem tego samochodu) nie miałem z nim problemów.

    Kolego SG0240 myślę, że Konrado może mieć rację i wcale nie wątpię w to, że Baśka13 wie co pisze, bo miałem podobnie i byłem niemal pewnien, że akumulator jest - OK!

    Koleżanko Baśka13 sprawdź woltomierzem akumulator powinien mieć ok. 12,5V. Podłącz swoją BESTIĘ pod inny akumulator ;//
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

Podobne wątki

  1. [146] Nie chce odpalić
    Utworzone przez czesław1987 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 15:47
  2. [75] nie chce odpalić ;-(
    Utworzone przez Pituś w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 14:25
  3. [155] nie chce odpalić
    Utworzone przez alfamarcel11 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2009, 19:22
  4. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-05-2008, 16:37
  5. [146]Nie chce odpalić.
    Utworzone przez paty w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2007, 14:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory