trzeba od razu wymieniać czy da radę jakoś gada nareperować?
trzeba od razu wymieniać czy da radę jakoś gada nareperować?
A co z nim nie tak, bo zbytnio się nie rozpisałeś.. Przepływki raczej regenrować się nie da, ale możesz zaoszczędzić przy wymianie kupując sam wkład , np od Opla bodajże pasuje przepływka do 145 i jest tańsza o 50%, a przepływka tania nie jest bo około 530zł
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
mój problem polega na tym:
gdy na wolnych obrotach (nie zależnie czy na lpg czy na pb) wciśnie się gaz samochód zaczyna szarpać. takie coś występuje mniej więcej do 3,5 tys. obrotów potem już ciągnie mocno w sensie normalnie. Na skrzyżowaniach trzeba ruszać z wysokich obrotów bo na niskich się dusi. Dzisiaj odebrałem bellę od gazownika i powiedział, że to najprawdopodobniej przepływomierz. Może być jakaś inna przyczyna?
Może być inna przyczyna, najlepiej podepnij się pod komputer i sprawdź czy rzeczywiście jest błąd przepływomierza, jeśli jest, wymień go , jeśli nie to może być różnie, kable, cewki, świece itp itd etc...
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
no to będę ogarniał w takim układzie ;] Dzięki za wskazówki ;] Odbudowa a właściwie kompleksowa naprawa alfy trwa więc mam nadzieję, że w tym czasie ogarne co z tym jest
A jeśli to przepływka, to napisz do Amigasa, on ma sklep, masz wszystko , po co masz płacić 530zł za nową, jak mozesz kupić połowę taniej sam wkład Opolwski który pasuje do naszych Alf, i tylko włożyć go w starą obudowę, a pracują one tak samo.
Powodzenia
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Żeby sprawdzić przepływkę, odepnij wtyczkę i sprawdź jak wtedy jedzie. Jak normalnie no to masz odpowiedź.
-Skąd masz topór?
-Królowa elfów mi dała!
-Czad... a topór skąd masz?
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
ok to sprawdzę;]
Dla mnie objawy typowo z układu zapłonowego ^^
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda