Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 145 1.6 twin spark + stag 300 problem

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar raflooldz
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 TS
    Postów
    54

    Domyślnie 145 1.6 twin spark + stag 300 problem

    Mam problem z instalacja, autko na gazie jezdzi ale co jakis czas przerywa... dokladnie przy takim samym stanie obrotow, czyli minimalnie ponad 3tys. Czasem lekko szarpnie, a czasem straci moc i rozlaczy gaz, a czasem idzie normalnie. Ogolnie gaz za szybko rozlacza, przy ok 4 tys obrotow. Chyba nigdy nie udalo mi sie bardziej niz 4,5 pocisnac alfe na gazie. Rozlacza tez przy redukcji. Zastanawia mnie co to moze byc, nie wykluczam ze instalacja wymaga zmiany filtra czy czegos podobnego bo moze byc troche zasyfiona. Auto pali ok 13 litrow po miescie i ok 10 lpg w trasie, czy to dobry wynik? Spodziewalem sie nieco mniejszych wartosdi. Tak z 11 do 8 miasto/trasa. Pozdrawiam

    Wysłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 ECO / Seat Toledo II
    Postów
    88

    Domyślnie

    Krótko jeżdżę na gazie, ale z tego co piszesz to wygląda na uszkodzony reduktor, który nie wyrabia i dlatego następuje szarpanie/przełączanie na benzynę. Jaki masz reduktor? Ile masz przejechane na LPG? Kiedy zmieniane filtry?

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Giulietta 1,4 TB
    Postów
    221

    Domyślnie

    Możliwe, że nie koniecznie reduktor, bo według moich wiadomości instalacja automatycznie przełącza na benzynę, gdy spada ciśnienie gazu. U mnie też tak było, z tym, że przyczyną była źle wyregulowana instalacja. Najlepiej zacznij od wymiany filtrów, bo domyślam się, że dawno tego nie robiłeś. A jeśli to nie pomoże, to podjedź do gazownika żeby Ci ją wyregulował. I sprawdzaj nie tylko na luzie czy nie przełącza, ale też po obciążeniem oraz czy nie ma spadków mocy, bo u mnie mocy nie było przy wysokich obrotach. Chyba z 4 albo 5 razy mi regulował. Ale w końcu działa podobnie jak na benzynie. Pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    zakręć gaz na butli
    odkręć delikatnie po malu filterek od gazu zobacz jak wygląda
    druga sprawa mogą być zabrudzone elektrozawory które się zacinają przez syf
    jeden przy butli drugi przed reduktorem

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieluch111 Zobacz post
    zakręć gaz na butli
    Nawet nie wiedziałem że tam jakiś zawór jest.
    Moja Bella

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    -od kiedy się tak dzieje, czy kiedyś było lepiej?
    -jeżeli "od zawsze" do sprawdzenia miedź (zakładam że miedź jest założona)
    -czy zmiana na Pb jest sygnalizowana sygnałem dźwiękowym
    -jaki stag 300... stary 300? 300 Plus/isa2
    -do sprawdzenia spadki ciśnienia
    -jeżeli są spadki do sprawdzenia reduktor, elektrozawory, filtry, miedź j.w. czujnik ciś. gazu, wtryskiwacze.
    -jeżeli nie ma spadków do sprawdzenia czujniki temp. (gazu, reduktora), map sensor.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 04-06-2012 o 19:38

Podobne wątki

  1. Problem z uruchomieniem - Twin Spark
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-04-2015, 07:00
  2. Problem z obrotami Twin Spark.
    Utworzone przez Corleone w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-09-2014, 20:52
  3. dziwny problem z e sprzegłem 147 twin spark
    Utworzone przez Jerzy666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 20:36
  4. [147] Problem z wymiana rozrządu 2.0 twin spark
    Utworzone przez Lenix w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:01
  5. problem z rozrzadem w 145 1.4 twin spark Pilne
    Utworzone przez Shadow_Lord w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-09-2008, 16:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory