Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: zawieszenie alfa 156 wejdz a sie posmiejesz :)

  1. #1
    stiv88
    Gość

    Domyślnie zawieszenie alfa 156 wejdz a sie posmiejesz :)

    witam kupilem wczoraj alfe 156 niestety ale zawieszenie tak dudnilo w niej ze to masakra mialem jutro zamawiac zawieszenie.Przed chwila pomyslalem sobie a podjade napompuje opony bo jeszcze nie pompowalem w niej i wiecie co koles od ktorego kupilem ta alfe opony mial napompowane do 3.0 gdzie powino byc 2.1 xD kiedy sposcilem powietrze do 2.1 jak reka odjal zawieszenie nie stuka nie jest takie sztywne itd takze panowie jak kupicie alfe cos bedzie stukac sprawcie ile ma wasza opona rozmiar 15 bynajmniej u mnie .uff kilka stow wpadlo do kieszeni

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Boro.m
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    156 1,9 JTD 115 KM SW 2002, Grigio Sterling
    Postów
    113

    Domyślnie

    no niezła historia , która mi uświadomiła, że w swoich oponach muszę sprawdzić ciśnienie
    Marzenie - > Quattroporte, ale powolutku .....

  3. #3
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Nic śmiesznego......proponuję zerknąć do instrukcji, jeżeli już mamy czepiać się szczegółów to chyba 2,2 ma być, a przy pełnym obciążeniu 2,5.
    Ja mam 2,5 przód i 3,0 tył.....dlaczego, a nie powiem, nie chcę wywoływać głupich dyskusji i słuchać docinków. A jak ktoś chce, to może sam spróbować.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Powinno być przód: 2,2 bar
    tył: 2,2 bar ---> max. obciążenie pojazdu 2,5 bar (w przypadku opon 15")

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ciśnienie.jpg
Wyświetleń:	331
Rozmiar:	80.3 KB
ID:	60856


    I jeszcze skutki niedostosowania właściwego ciśnienia w oponach:


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Ciśnienie II.jpg
Wyświetleń:	235
Rozmiar:	128.0 KB
ID:	60857
    Ostatnio edytowane przez malin2k5 ; 30-06-2012 o 13:32

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Zawieszenie dobrze sprawdzać na szarpakach lub podnośniku, a nie na ucho. Czasami nie stuka a juz ma luz.
    A co do ciśnienia to tez zalezy od opon i stylu jazdy, ale raczej im wieksza felga to wyższe ciśnienie.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    To nie prawda, że im większa felga tym większe ciśnienie. Sprawdź sobie na przykład ciśnienie w oponach Ursusa C360.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    To nie prawda, że im większa felga tym większe ciśnienie
    Wystarczy porównać z ciśnieniem w dojazdówce.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Chodziło mi poprostu o to ze w 15 zwykle jest to 2,2 chyba ze bardziej obciążamy, jak felga 16 albo 17 to można napompować więcej zeby opona miala twardsze boki i jeździla precyzyjniej. Inaczej jeszcze, to z tego co wiem to opony niskoprofilowe mają zalecane wieksze ciśnienia. czyli na wiekszej feldze.

    A co do ursusa to nie widze związku z alfa, no chyba ze jtd.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    A mnie zaciekawiło to, że kolega chciał zamawiać zawieszenie, bo "coś stuka" nie jechałeś najpierw do jakiegoś serwisu albo mechanika? Bo niekoniecznie trzeba zmieniać całe zawieszenie, nawet jak coś tam stuka

Podobne wątki

  1. TYLNE ZAWIESZENIE ALFA 145
    Utworzone przez czupus82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 30-07-2020, 16:54
  2. zawieszenie gwintowane alfa 147 a GT
    Utworzone przez karu w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 18:27
  3. [146] Alfa zawieszenie
    Utworzone przez enku w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 20:16
  4. ALFA 75 zawieszenie
    Utworzone przez fiaton w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-01-2008, 01:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory