Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem z przeplywomierzem:(

  1. #1
    stiv88
    Gość

    Domyślnie Problem z przeplywomierzem:(

    Wiem Wiem pelno tematow jest na ten temat ale cos nie moglem znalezc na nurtujace mnie pytania.Otoz jezeli mam podpiety przeplywomierz auto leci 120 km/h odepne go to hulaj duszo leci jak strzala.Czyli pewnie poszedl przeplywomierz .Moje pytanie brzmi. Czy da rade jakos go naprawic ? nie mam kasy aby kupic taka zabaweczke . Po 2 ile bedzie mi auto teraz palic z odpietya przeplywka? moje auto yto alfa 156 1,9 dieselek 105 km

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    możesz spróbować przeczyscic wklad benzyna ekstrakcyjna albo specjalnym preparatem lm ale nie wiem czy to coś pomoże

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar brygadzista1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Czyszczenie faktycznie może pomóc. Benzynka a później sprężarka i wydmuchać wszystko. Palić dużo więcej nie będzie bo pewnie około 1-1,5l/100km ale lepiej coś z tym zrobić.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Możesz spróbować alkoholem izopropylenowym w sprayu, (IPA) u mnie to nie zdało egzaminu, po prostu wymieniłem na oryginał.
    Możesz też próbować dobrej firmy środkiem do tego przeznaczonym, jak masz ori przepływkę to warto spróbować.
    http://liquimoly.pl/features/katalog...&category_id=9

  5. #5
    stiv88
    Gość

    Domyślnie

    przeplywke mam boscha .Z tego co widzialem to te druciki nie sa przerwane nie wiem czemu nie dziala

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - płytka pomiarowa jest nagrzewana do + 200 st C
    - jesli zaś po jakimś czasie płytka pomiarowa pokryje się mgiełką olejową to robi sie fajny izolator na tej powierzchni.
    - IPA czy inne specyfiki w spayu tego nie zmyją.
    - czas na wymianę MAF-a.
    - chyba że ktoś ma dostęp do samych wkładek do MAF-a.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-07-2012 o 12:35
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - IPA czy inne specyfiki w spayu tego nie zmyją.
    .
    A to dobrze wiedzieć na przyszłość.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25
  4. Problem z przeplywomierzem:(<rozkladam rece>
    Utworzone przez stiv88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 11-07-2012, 22:43
  5. [145] Problem z przeplywomierzem. Jaki wkład
    Utworzone przez seeru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-07-2009, 16:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory