@ Mój ALF
http://www.intercars.com.pl/pliki/PL...metria_cz1.pdf
http://www.intercars.com.pl/pliki/PL...metria_cz2.pdf
Mogę tyle Ci pomóc.
- - - Updated - - -
http://www.precyzja.pl/teoria/troche-teorii/geometria-samochody-osobowe
jeszcze cuś takiego
Wygląda na to że auto ma dobrą geometrię zawieszenia tzn. wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy prawie równe różnica znikoma bo 3'', pochylenie kół przedniej osi również wzorcowe, zbieżność po regulacji też O.K. Jeżeli chodzi o oś tylną to poza zakresem jest pochylenie koła prawego różnica jest 23'' (dopuszczalna jest max 30''-czyli jest na skraju tolerancji) Jednym słowem koło prawe tylne jest zbyt mocno "położone " górą do środka w tzw. negatywie (przyczyna? krzywy amortyzator, zwrotnica wahacze wykluczone bo technik przed ustawieniem geometrii powinien sprawdzić zawieszenie)