Witam,
po resecie parametrów obroty na biegu jałowym stoją na 1750.
Przed resetem wszystko były normalnie - okolo 1000rpm.
Co się mogło stać? Wszystko szczelne, przeplywomierz i sonda sprawne...
Witam,
po resecie parametrów obroty na biegu jałowym stoją na 1750.
Przed resetem wszystko były normalnie - okolo 1000rpm.
Co się mogło stać? Wszystko szczelne, przeplywomierz i sonda sprawne...
Czy na pewno krokówke masz sprawną????
- zrób testy silnika krokowego, np. za pomocą programu alfadiag i interfejsu VAG-KKL.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
ok, a czy silnik krokowy da sie wyczyscic? czy tylko wymiana?
bo głupi byłem ^^.
zrobilem reset raz jeszcze, teraz gdy jeżdze jest normalnie, gdy jade na biegu samochód zachowuje sie w porządku. Natomiast gdy wrzuce na luz, obroty biegną na 1750rmp, po czym (około 5sekund) spadają na normalne 900rpm.
W fiat ecu scan mam błąd 1173 FRA.
Sonda lambda jest nowa. Podejrzewam przeływomierz, lub silnik krokowy.
Czy silnik rkokowy w 1.8 ts 144km da się przeczyścić?