Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Alfa Romeo 156 1.8 ts 16v 98rok POMOCY

  1. #1
    Richi1988
    Gość

    Domyślnie Alfa Romeo 156 1.8 ts 16v 98rok POMOCY

    Witam wszystkich jestem posiadaczem alfy 156 1.8 ts i nie wiem co mam zrobic bo gdy samochod jest zimny to kicha i przerywa wymienilem swiece kable przplywke i czyscilem wtryski podpialem pod kompa i bledu nie mam ora wymienilem sonde lambde i juz nie wiem co dalej robic a co najciekawsze nawet mechanicy nie wiedza co sie dzieje a jak sie zagrzeje to nie ma na nia mocnych idzie jak burza pomozcie prosze oto moj email mateuszkrolczyk1@gmail.com aha przepustnica była czyszczona wiec napewno to tez nie jej wina tylko to mnie ciekawi ze obojetnie ile jest stopni na polu czy to jest5 czy 40 ona zawsze przerywa a gdy jej dodaje gazu to tak przy 3 tyś przerywa a poza 3 tys normalnie nie przerywa a jechac sie nie da bo tak przerywa jeszcze raz prosze o pomoc

  2. #2
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Richi1988 Zobacz post
    Witam wszystkich jestem posiadaczem alfy 156 1.8 ts i nie wiem co mam zrobic bo gdy samochod jest zimny to kicha i przerywa wymienilem swiece kable przplywke i czyscilem wtryski podpialem pod kompa i bledu nie mam ora wymienilem sonde lambde i juz nie wiem co dalej robic a co najciekawsze nawet mechanicy nie wiedza co sie dzieje a jak sie zagrzeje to nie ma na nia mocnych idzie jak burza pomozcie prosze oto moj email mateuszkrolczyk1@gmail.com aha przepustnica była czyszczona wiec napewno to tez nie jej wina tylko to mnie ciekawi ze obojetnie ile jest stopni na polu czy to jest5 czy 40 ona zawsze przerywa a gdy jej dodaje gazu to tak przy 3 tyś przerywa a poza 3 tys normalnie nie przerywa a jechac sie nie da bo tak przerywa jeszcze raz prosze o pomoc
    A jak odpala na zimnym? Czujnik temeperatury płynu na termostacie jest O.K.? Jeszcze ciśnienie na listwie paliwowej bym sprawdził.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Pożycz od kogoś na chwilę przepływomierz i zobacz, co będzie.

  4. #4
    Piotrek156Sw
    Gość

    Domyślnie

    chyba zrobilo mi sie niedawno to samo. pierdzi jak jest po nocy odpalana jakby nie wszystkie gary chodzily czy cos ale na 700-800 obrotach chwile pochodzi i wskakuje juz normalnie.

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jak jeden kolega podpowiada-ciśnienie na listwie zerknąć i czujnik temperatury w termostacie jeśli faktycznie reszta jest zakładamy ok...

  6. #6
    Richi1988
    Gość

    Domyślnie

    oki dzieki wszystkim sproboje

    - - - Updated - - -

    i co na to poradziles

    - - - Updated - - -

    ok sprawdze dzieki aha a tak wogole raz mi pokazuje temerature plynu w silniku a raz nie mozliwe ze to przez ten czujnik

    - - - Updated - - -

    ok sprawdze dzieki aha a tak wogole raz mi pokazuje temerature plynu w silniku a raz nie mozliwe ze to przyczyna jest tego czy raczej nie



  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    obejżyj cewki zapłonowe, a kable wymieniłeś całe wraz z końcówkami od cewki do świecy ?

  8. #8
    Richi1988
    Gość

    Domyślnie

    Tak wymieniłem całe kable wraz z koncowkami drogie ja s.... dalem za kable z tymi fajkami osobnymi kolo 300 zl

  9. #9
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Richi1988 Zobacz post
    Tak wymieniłem całe kable wraz z koncowkami drogie ja s.... dalem za kable z tymi fajkami osobnymi kolo 300 zl
    To się ciesz że nie masz wersji po lifcie. Tam same kable kosztują 123zł z tym że sztuka i do tego fajki.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Avari
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Włodawa
    Auto
    AR 147 2003r 1,9JTD 115KM
    Postów
    610

    Domyślnie

    Koniecznie sprawdź pompkę paliwa widziałem dużo takich przypadków właśnie. A to częsta przypadłość po gazie (mało paliwa w baku które dawno już wywietrzało i to powoduje zacieranie pompy) i pompa się dusi na określonych obrotach nie dając odp dawki paliwa. Czyli ciśnienie na listwie jak kolega pisał.


Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory