Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Dolny wahacz przód - wymiana tulejek

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar alfamaniak_166
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    ERA
    Auto
    AR 166 2.0 TS, 2000r.
    Postów
    16

    Domyślnie Dolny wahacz przód - wymiana tulejek

    Moi Drodzy,
    po diagnozie i namierzeniu delikatnego pukania w prawym przednim kole, ustaliłem że kończy mi się jedna z tulejek na dolnym wahaczu.
    Alfa Romeo 166

    Moje pytanie: Reszta jest ok, sztywna. Moje pytanie, czy jest sens wymienić jedną tuleję (tą uszkodzoną) napewno mniejsze koszty, czy lepiej już włożyć nowy wahacz?
    I czy jest z tym dużo zabawy?

    Pozdrowienia
    Alfamaniak_166

  2. #2
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Zależy która tuleja. tą tylną wymienisz sam, natomiast przednią i ta od amortyzatora musisz zanieść na prasę. Te wahacze nie są drogie w zamienniku i najprościej jest włożyć nowy. Nie musisz nic kombinować tylko wyjmujesz stare, wkładasz nowe ijedziesz na geometrię.

  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar alfamaniak_166
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    ERA
    Auto
    AR 166 2.0 TS, 2000r.
    Postów
    16

    Domyślnie

    w sumie masz rację Kolego.
    Właśnie orientowałem się w cenach "nowych" i chyba najpewniej będzie włożyć nóweczkę. Bo za chwilę okaże sie ze padły nastepne.

    Ale dzięki

    "Bo jak w Belli może coś pukać - NIEMOŻLIWE"

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Mankovich
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 24V
    Postów
    275

    Domyślnie

    Ja założyłem zamiennik i już żałuję, a było to 3 miesiące temu.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    108

    Domyślnie

    pamiętaj tylko że sworzeń wahacza jest niewymienny jak się wyrobi na nim luz to i tak będziesz musiał kupić nowy wahacz ja w swojej też wymieniałem tylko tuleje a przy następnym przeglądzie wyszło że sworzeń ma luz i musiałem kupić nowy wahacz jak dla mnie wymiana samych tulei to strata czasu i pieniędzy

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    kup oryg TRW caly wachacz a bedziesz jezdzil dlugo ,chyba ze lubisz czesto siedziec w garazu i robic to baw sie z tulejkami, ale po jakims czasie i to ci sie znudzi
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  7. #7
    Użytkownik Embrion Avatar alfamaniak_166
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    ERA
    Auto
    AR 166 2.0 TS, 2000r.
    Postów
    16

    Domyślnie

    Już mam kupiony nowy komplecik dolnych wahaczy lewa i prawa strona.
    Także, szkoda czasu na eksperymenty. Lepiej włożyć nówki i śmigać dalej.

    Ale bardzo dziękuję za dyskusję!
    Pozdrawiam

    To zamykamy temat

Podobne wątki

  1. Wahacz dolny, lewy przód
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 18:12
  2. Zawieszenie przód wymiana tulejek, sworzni itp?
    Utworzone przez Omarek86 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2011, 17:13
  3. [166] wahacz górny przód wymiana
    Utworzone przez marcolukas w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-09-2008, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory