Wygląda na zawór kolektora ssacego do sterowania krotki/dlugi czy o zmiennej dlugosci
w TS tez jest w lanciach jako V.I.S
Variable intake system
Właśnie niedawno znalazłem co nieco o tym VIS'ie. Na wyłączonym silniku ten trzpień wystający z dołu powinien lekko chodzić czy mieć trochę oporu?
Na wyłączonym silniku jest w pozycji short, czyli dobrze. Wciskając ręką trzpień do góry czuć opór i skok jest może 2-3cm. Ok?
Czy na wyłączonym silniku robiąc test VIS'a w FES'ie to ten trzpień powinien się ruszać? Bo u mnie słychać tylko cykanie.
![]()
To wszystko ladnie spojnie dziala wraz z wariatorem podczas przestawiania walka ssacego czyli dawka paliwa z powietrzem itd itp
Mialem stycznosc z JTSem pod FESem raz i mi sie spodobalo
Cisnienie paliwa mozna obejrzec i wlasnie aktywnie zobaczyc dzialanie tego podcisnieniowego zaworu kiedy jest w polozeniu short a kiedy long
Fajna sprawa
Na wylaczonym silniku podczas testu elektrozaworu slychac prace zaworu nie wiem czy dobrze przekaze ale tak "powietrznie"jak dmucha![]()