Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Wymiana silnika 2.4JTD

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Wilno, Litwa
    Auto
    AR 159 2.4jtdm '06 SW HIGH | Lexus IS300 SportCross '02
    Postów
    24

    Domyślnie Wymiana silnika 2.4JTD

    Witam,

    Mam zamiar kupic dosyc rzadko spotykane auto Lancia Thesis (wiem, wiem... to nie Alfa ) Ten egzemplarz ma silnik 2.4 JTD 150KM, ale silnik jest do wymiany. Teraz pytanie czy miedzy silnikami 2.4 JTD 136KM, 140KM, 150KM sa jakies roznice? Bo pytalem w warsztacie wloskich aut, ktory takze ma rozbiorke... powiedziano mi ze sama podstawa silnika jest taka sama, roznia sie tylko podzespoly oraz ECU. Czy mam w to wierzyc?

    Z gory dzieki koledzy

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Tak.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Wilno, Litwa
    Auto
    AR 159 2.4jtdm '06 SW HIGH | Lexus IS300 SportCross '02
    Postów
    24

    Domyślnie

    Wedlug ePER juz zauwazylem jedna roznice, to pokrywa glowicy cylindrow. W 136KM jest metalowa, a w 140/150KM plastykowa. Takze mam pytanie czy mocowanie skrzyni 5-biegowej z 156 bedzie pasowalo do 6-biegowej skrzyni THESIS'a?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	98E19B174856D6453A25BC84B92568A5.jpg
Wyświetleń:	399
Rozmiar:	99.6 KB
ID:	66780140/150KM Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	41AFF35E2A0C8965BE02A7E200A17AC1.jpg
Wyświetleń:	190
Rozmiar:	82.2 KB
ID:	66781136KM

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Moim zdaniem małe szanse na powodzenie tej akcji.
    Przynajmniej w normalnych pieniądzach, naprawdę z sercem i zasadami sztuki.
    Chyba, że zapłaciłeś za nią 1000E.

    Thesis, pod względem ilości elektroniki (nie wiem, jaką wersję kupujesz) wyprzedza epokę, w której powstała.

    Podstawa to naprawdę dobry warsztat (który przynajmniej miał na kanale to cudo) i kumaty elektryk.
    Dobrym testem jest wstawienie do fachowców Thesis na wymianę klocków tył...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Moim zdaniem małe szanse na powodzenie tej akcji.
    Przynajmniej w normalnych pieniądzach, naprawdę z sercem i zasadami sztuki.
    Chyba, że zapłaciłeś za nią 1000E.

    Thesis, pod względem ilości elektroniki (nie wiem, jaką wersję kupujesz) wyprzedza epokę, w której powstała.

    Podstawa to naprawdę dobry warsztat (który przynajmniej miał na kanale to cudo) i kumaty elektryk.
    Dobrym testem jest wstawienie do fachowców Thesis na wymianę klocków tył...
    Czyżby cofanie tłoczków przez interfejs?

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar GrzesiuSiedlce
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    AR 166 00r 3.0 busso / Lancia Thesis 02r 2.0tb
    Postów
    214

    Domyślnie

    Mam thesisa i mogę szczerze polecić . A wymiana klocków jest banalnie łatwa. Byle gówniany warsztat posiadający nawet CDIF cofnie tłoczki. No ale z pozostałą elektroniką może być ciężko. Bądź co bądź to piękne auto

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuSiedlce Zobacz post
    A wymiana klocków jest banalnie łatwa. Byle gówniany warsztat posiadający nawet CDIF cofnie tłoczki. No ale z pozostałą elektroniką może być ciężko. Bądź co bądź to piękne auto

    Banalna, jak wiesz, co robić, a jak wiesz, co robić, to nawet fejs nie jest potrzebny.

    Generalnie warto unikać warsztatów dla których podstawowym fejsem jest młotek, którym próbują wbić klocki...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. Poduszka silnika Alfa 156 2,4JTD
    Utworzone przez krzyzie w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-10-2019, 13:08
  2. Łapa silnika 2.4JTD
    Utworzone przez Dziarka83 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 20:26
  3. Wymiana poduszek silnika 2.4JTD
    Utworzone przez bonzaj74 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-10-2011, 14:52
  4. kompletna wymiana silnika 2.4jtd
    Utworzone przez hyieh w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-10-2011, 00:29
  5. [156] Mycie silnika 2,4jtd
    Utworzone przez Mario211 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-06-2008, 21:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory