Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Nie pełna moc

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie Nie pełna moc

    Witam, mialem taki problem przy dodawaniu gazu samochód samochód strasznie szarpał pojechalem na komputer "wtryskjiwacz cylindra 2" na czerwono, okazalo sie ze wtyczka nie łączy... wymieniłem wtyczke chwile bylo ok ale ostatnio znowu to samo dzisiaj wymieniłem znowu wtyczke i jaka ulga.. auto jedzie nie szarpie ale nie kreci sie jak powinno... Przy dodawaniu gazu na 1 i 2 biegu auto kreci sie fajnie ale na 3 4 5 6 troche jest zamulone objawy sa takie ze ta sama dawka gazu na kazdym biegu jak wrzuce 3-4-5-6 jedzie jedzie nagle tak jak bym spuścił noge z gazu i zaraz nacisnął znowu a ciagle przy tej samej dawce... czyli nie łapie pelnych obrotów z tego co pokazal komputer wynika ze pierwsze dwa wtryski maja dodatnia korekte, co mozebyc przyczyną?

    - - - Updated - - -

    proszeo jakas rade...

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    zapomnialem dodac ze auto z 2005 r 2.4 jtd
    Prosze o jakas rade

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Przyczyn może być sporo ;

    * przepływomierz
    *nagary/zapieczona zmienna geometria turbiny łopatek
    *coś z wtryskami w ogóle z układem CR

    ps trzeba zobaczyć co powiedzą inni.. może te wtryskiwacze wymagają kalibracji jakiejś ..jak temat się rozbuja albo i nie ja bym odwiedził serwis z maszyną Jet-Clean firmy Liqui Moly (np.ST-Plus) p.Tabisz w Sanoku na dąbrówce ma taki sprzęt nie jest to takie drogie,a może pomóc ,ale najpierw elektromechanik ewentualnie konsultacja w Maxi-Service i jakaś robota ..
    Ostatnio edytowane przez michałsnk ; 02-10-2012 o 15:31

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    przeplywka jest nowa wiec chyba odpada a ma ktos jakies jeszcze teorie?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Sprawdź turbinę, ciśnienie na listwie cr, egr zaślepiony? Kiedy wymieniłeś filtr paliwa? Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania, wyczyść egr. Próbowałeś przejechać się z odpiętą wtyczką od przepływki? Przewody ciśnieniowe sprawdzałeś? Zbyt wiele tych znaków zapytanie ale obstawiam że nie wiesz jak się zabrać?? Twoje objawy były przerabiane wiele razy każdy brak mocy w alfie ma podobne przyczyny.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Roni_Sanok Zobacz post
    przeplywka jest nowa wiec chyba odpada a ma ktos jakies jeszcze teorie?
    A dobre dobrana??

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Jak pamiętam to jemu FiatEcuScan pokazał też coś z zaworem EGR ( nie działał do końca prawidłowo ) Dawid napisze zapewne jak to przeczyta co i jak tam z tym było..

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Zawór można zaślepić i obejść programowo. Mi tez komp pokazuje błąd zaworu egr bo mam zaślepkę, teraz pytanie czy kolega ma zaślepiony czy zabity sadzą na sztywno?. Ale tego sie przecież dowiemy.

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    Zawór można zaślepić i obejść programowo. Mi tez komp pokazuje błąd zaworu egr bo mam zaślepkę, teraz pytanie czy kolega ma zaślepiony czy zabity sadzą na sztywno?. Ale tego sie przecież dowiemy.
    na pewno nie jest zaslepiony ale moze byc zabity jutro wyczyszcze

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Masz ładny manual na głownej jak to zrobić zapoznaj się. Sprawdź szczelność dolotu, a jaką masz moc auta?

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    Masz ładny manual na głownej jak to zrobić zapoznaj się. Sprawdź szczelność dolotu, a jaką masz moc auta?
    175.

Podobne wątki

  1. Zaślepka EGR - pełna czy częściowa?
    Utworzone przez raxor19 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-04-2016, 14:58
  2. Stodoła pełna klasyków. W tym sporo Alf
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 30-12-2011, 20:46
  3. 2.0 v6 TB nie pełna moc
    Utworzone przez loudner w dziale 166
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 26-02-2010, 00:39
  4. Stodoła pełna skarbów
    Utworzone przez dance1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-05-2009, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory