Strona 1 z 10 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 100

Temat: Zablokowany automat AISIN - 2,4 20V

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie Zablokowany automat AISIN - 2,4 20V

    co może być u mojego brata w 166 2.4 20V. 2003 po FL skrzynia AISIN
    Cos tam zapipaczało. Zatrzymał się, zgasił a po odpaleniu nie może zrzucic z P na cokolwiek innego.
    Pali sie kontrolka od skrzyni a na wyświetlaczu nic sie nie pojawia. Próbowałem mu telefonicznei wytłumaczyc żeby spróbował zdjąć mieszek i tam ręcznie przestawić dzwignię w inną pozycję ale on sie nie zna na tym i nie wie co dalej zrobić.
    Tyle tylko wiem, że na odpalonym czy na samym zapłonie po wciśnięciu pedału hamulca nie odzywa sie elektromagnes przy dźwigni. Stop świeci normalnie. Trochę lipa bo to wszystko dzieje się w Darmstat k. Frankfurtu a ja jestem w Polsce.
    Zablokowany jest w pozycji P ale nie mozna wyjąć kluczyka ze stacyjki.
    Przebieg 175000km oryginalny. Przy skrzyni nie było nic grzebane i olej też jest jeszcze pewnie prosto z fabryki.
    Zastanawia mnie własnie ta rzecz, że jest w pozycji P ale nie miożna wyjąc kluczyka ze stacyjki.
    Ma ktos moze jakies zdjęcia, linki gdzie jest pokazane jak można ręcznie odblokować pozycję P po zdjęcia mieszka skórzanego??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Kolego niech najpierw brat sprawdzi bezpieczniki pod kierownicą zaznaczone na obrazku poniżej (zrzut z instrukcji). Jak nie pomoże będziemy radzić dalej.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bezpieczniki.JPG
Wyświetleń:	12360
Rozmiar:	144.1 KB
ID:	72214
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Ok. Kluczyik udało się wyjąć bo pociągnięciu za guzik od dołu pod stacyjką. Teraz bezie wlaczył z bezpiecznkiami. Później dam znać co wyszło z tego.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Zapomniałem podać jeszcze, że bezpiecznik nr 15 w zaznaczonym zestawieniu znajduje się pod maską w skrzynce bezpiecznikowej przy zbiorniczku wyrównawczym.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Bezpieczniki są ok. Zablokowała się w pozycji P ale po zdjęciu mieszka i po podważeniu zapadki śrubokrętem Dźwignia sie odblokowała i skrzynia też. Wszystko działa normalnie czyli wsiadać i jechać ale po w wrzuceniu na P znów się blokuje i znów śrubokręt w rękę.
    Dzisiaj ma jakis magik od elektryki podjechać i zobaczyć co i jak.
    Myślę, że padł elektrozaczep zwalniający dźwignię z pozycji P ale zobaczymy później
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Sprawdź jeszcze czujnik na pedale hamulca czy przenoszą wszystkie styki.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Nie wiem ile przy pedale hamulca jest czujników ale przez telefon brat mi mówił, ze stop się zapala
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Jest jeden, ale dwuobwodowy - jeden na stop i drugi na "resztę", czyli tempomat i skrzynię.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Jednak nie jest wszystko OK.
    Skrzynia przestawiła się w tryb awaryjny i cały czas rusza chyba z trójki.
    Pali się także kontrolka na desce.
    Dzisiaj jacyś niemieccy magicy rodem z Polski mają ją badać co i jak.
    Pytanko na marginesie.
    Jakim kablem połączę się z tą skrzynią??\
    Mam FES 3.6 registered
    AlfaDiag
    AlfaOBD (tym to z niczym nie mo0głem się połączyć )
    Mam też niebieski kabel od Viakena i łączę się ze swoją 156 bez problemu. W 166 tym kablem mogłem połączyć się tylko
    z ECU. Do skrzyni wyskakiwał mi jakiś komunikat coś chyba o tym, że muszę mieć inny kabel.
    Kupić kabel od Viakena ELM327 czy wystarczy przejściówka?
    Czy może zupełnie inny interfejs trzeba??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    co może być u mojego brata w 166 2.4 20V. 2003 po FL skrzynia AISIN
    Cos tam zapipaczało. Zatrzymał się, zgasił a po odpaleniu nie może zrzucic z P na cokolwiek innego.
    Pali sie kontrolka od skrzyni a na wyświetlaczu nic sie nie pojawia. Próbowałem mu telefonicznei wytłumaczyc żeby spróbował zdjąć mieszek i tam ręcznie przestawić dzwignię w inną pozycję ale on sie nie zna na tym i nie wie co dalej zrobić.
    Tyle tylko wiem, że na odpalonym czy na samym zapłonie po wciśnięciu pedału hamulca nie odzywa sie elektromagnes przy dźwigni. Stop świeci normalnie. Trochę lipa bo to wszystko dzieje się w Darmstat k. Frankfurtu a ja jestem w Polsce.
    Zablokowany jest w pozycji P ale nie mozna wyjąć kluczyka ze stacyjki.
    Przebieg 175000km oryginalny. Przy skrzyni nie było nic grzebane i olej też jest jeszcze pewnie prosto z fabryki.
    Zastanawia mnie własnie ta rzecz, że jest w pozycji P ale nie miożna wyjąc kluczyka ze stacyjki.
    Ma ktos moze jakies zdjęcia, linki gdzie jest pokazane jak można ręcznie odblokować pozycję P po zdjęcia mieszka skórzanego??
    Mialem do czynienia z takimi objawami w 166 i okazalo sie ze jest zalany komputer od skrzyni biegow. Warto sprawdzic.

Podobne wątki

  1. Szarpie przy zdjęciu nogi z gazu- automat AISIN
    Utworzone przez joe w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-01-2011, 08:46
  2. Szarpie automat AISIN. 2,4 jtd 2005
    Utworzone przez pysznymis w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 17:25
  3. automat zablokowany w pozycji P
    Utworzone przez Nikifor w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 19:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory