Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: 156 2.0 TS muli, nie wkreca sie powyzej 1,5k rpm strzela w dolot

  1. #1
    maxiu456
    Gość

    Domyślnie 156 2.0 TS muli, nie wkreca sie powyzej 1,5k rpm strzela w dolot

    Witam, mam taki problem jak w temacie z alfa ktora kupilem jaka druga. Auto odpala normalnie, trzyma okolo tysiac obrotow (troche za duzo) ale pracuje rowno, po dodaniu gazu auto dlawi sie, muli, nie wkreca sie wyzej niz 1,5-1,8 k rpm. Swieci sie kontrolka wtrysku. FiatEcuScan pokazal blad czujnika temp i czujnika polozenia przepsutnicy. Czujnik juz wymienilem ale blad nadal pozostal. Podlgadajac parametry to czujnik pokazuje dosc prawdziwe informacje. Mial ktos cos podobnego?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    strzela w filtr, problem z prędkością (żółw)

    poczytaj chwile temu byl ten temat jak i dziesiatki podobnych ,to tylko TS wiec nic strasznego

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Przed chwilą wracałem do domu i też jechała na mojej ulicy 156 2.0 ts i po dodaniu gazu zaczęła strzelać,koles wysiadł bo sam sie przestraszył i oglądał co i jak

  4. #4
    maxiu456
    Gość

    Domyślnie

    Na wstepie napisze, ze oczywiscie szukalem, i na forum i w google no i tylko jeden temat odpowiadal w 100% moim objawom, ale nikt temu czlowiekowi nie odpowiedzial. Podopowiedzcie mi moze, co to jest bo po waszych postach widac jak by to byla jakas blachostka.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Kolego na 100 przypadków 80 jest zgodne czyli...... czujnik położenia wału, sonda lambda, przepływomierz. Zrób logi zobacz co się zapisuje podczas wciskania gazu skoro zamula to musi się zapisać i musi to widać. Dużo tematów jest pisanych na okrętkę twój objaw był omawiany kilkanaście razy oby nie set-razy.

  6. #6
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maxiu456 Zobacz post
    Witam, mam taki problem jak w temacie z alfa ktora kupilem jaka druga. Auto odpala normalnie, trzyma okolo tysiac obrotow (troche za duzo) ale pracuje rowno, po dodaniu gazu auto dlawi sie, muli, nie wkreca sie wyzej niz 1,5-1,8 k rpm. Swieci sie kontrolka wtrysku. FiatEcuScan pokazal blad czujnika temp i czujnika polozenia przepsutnicy. Czujnik juz wymienilem ale blad nadal pozostal. Podlgadajac parametry to czujnik pokazuje dosc prawdziwe informacje. Mial ktos cos podobnego?
    Strzały w dolot to efekt zbyt ubogiej mieszanki.W 9 na 10 przypadków to wina przepływomierza.Piszesz że Twoje auto ma zbyt wysokie obroty,możliwe że jest gdzieś nieszczelność w dolocie-efekt będzię też taki obroty wyższe oraz strzały.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0ts 2000r
    Postów
    211

    Domyślnie

    koledzy a u mnie jest tak ze jak spadaja obroty gdzies tak przy ok 1.5 tys obr. to strzela z tłumika. takie puch puch. silnik dziala norma;lnie oprocz tego ze mi sie odezwał wariator i klekocze na zimnym. czy to ma cos wspolnego do strzelania

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Wariator nie ma nic do strzelania. Na początek sprawdź kable wysokiego napięcia

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0ts 2000r
    Postów
    211

    Domyślnie

    mozliwe kolego ze wypada zapłon??

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    U mnie cały czas tak było (wypadanie zapłonów przy schodzeniu z obrotów), po wymianie kabli jak ręką odjął

Podobne wątki

  1. [146] AR 146 1.4 T.S. strzela i muli na zimnym.
    Utworzone przez bratan1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-05-2015, 06:00
  2. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 13-09-2012, 12:55
  3. Brak mocy, dusi, muli, strzela z tłumika. Proszę o pomoc.
    Utworzone przez maciej88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 02:33
  4. [145] strzela w dolot gaśnie itp...
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-09-2008, 08:17
  5. AR 145 1.6 boxer Obroty(muli na niskich, strzela)
    Utworzone przez da_pimp w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-06-2008, 11:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory