Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Temat: Wymiana gum na poliuretan w tylu i koła się bardziej rozjechały

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie Wymiana gum na poliuretan w tylu i koła się bardziej rozjechały

    witam dopiero odebrałem auto od mechaniora i się tak wkur... że aż ręce mi opadły.
    problem, że koła mi z tyłu stoją tak /-|. już opisywałem, więc zakupiłem poliuretan strongflexa 4szt.w dolny wahacz do tego lemforder w zwrotnice, 2szt. zostało założone i koła stoją teraz tak /-\ z tym, że jeszcze mocniej jak było.
    zetki dobre, banany też, jedynie tulejki dolnego mocowania amora są trochę zużyte, a i zbieżności jeszcze nie ustawiłem ale myślę że nie ma to nic do rzeczy. podpowiedzcie gdzie tkwi feler bo osiwieje normalnie. z góry dziękuje za porady
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 19-10-2012 o 22:48

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Po pierwsze oddałeś partaczą auto, nie ma tak że jest gorzej niż przed wymianą, kat pochylenia musisz ustawić no i całą gemetrię. Druga sprawa może tylko powiedzieli że wymienili tuleje zwrotnicy a wcale tego nie zrobili.

  3. #3
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Miesiąc temu wymieniałem tuleje zwrotnicy oraz tuleje dolnego wahacza na poliuretanowe. Po robocie ustawiona geometria i negatyw zniknął.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Miesiąc temu wymieniałem tuleje zwrotnicy oraz tuleje dolnego wahacza na poliuretanowe. Po robocie ustawiona geometria i negatyw zniknął.
    czyli normalny rozwój sprawy, tak jak być powinno. Tym bardziej że kolega wymienił banana który także ściąga dół. Chyba że poszedł jakiś mocno przegięty kitajski wynalazek???

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    nie partaczom robią moje samochody od 7 lat. jeżeli sam nie mam czasu dokonac naprawy stawiam do nich i nigdy nie ma problemów. części kupiłem sam i to co kupiłem to zamontowano. sam widziałem będąc pod autem. nie widzę sensu wydawania kasy na zbieżnośc skoro koła leżą i nie ma efektu po naprawie. kąt pochylenia z tego co wiem można ustawic tylko mocowaniem banana, ale aż tyle ile trzeba u mnie to tam tyle regulacji niema. bananów i zetek nie wymieniałem siedzą ori
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 19-10-2012 o 22:49

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    skoro wymienili a koła leżą to co się stało??? Bananem nic nie wyregulujesz to jest górny wahacz i tyle. A możesz zrobić zdjęcie? I tak coś mi tu śmierdzi kolego.....niestety partactwem. Skoro mówisz że brakuje regulacji katów to może nie przykręcili kół i oparli je przy piastach....Przepraszam nie zrozum mnie źle nie wyobrażam sobie tego
    były przypadki u chłopaków z forum że były delikatnie pochylone po wymianie całego zawiasu ale nigdy że może brakować regulacji!!

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    dziś z rana zajechałem do mechaniorów aby na szybkiego obadac co i jak, okazało się że:
    -tuleje w zwrotnicy wymienione choc stare nie były mocno zużyte ale mniejsza w to,
    -przednie tuleje wahacza są w bardzo dobrym stanie więc nie wymieniali zostały ori gumowe,
    -tylne tuleje wahacza te pływające były zużyte więc tylko tam wsadzili poliuretan z tym że wsadzili tuleje które miały byc na przód bo te na tył są za luzne, na stronie strongflexa sprawdzałem dopiero tuleja tylna ma 52mm zewnętrznej a moje stare maja 53mm także już nie wiem czy tuleje trefne czy takie luzne mają byc??

    więc kolego jacek83 pomóż koledze i podziel się wiedzą którymi elementami ustawic w tym aucie kąt pochylenia koła tylnego skoro mówisz że bananem nic nie wyreguluje

  8. #8
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Nie ma regulacji kąta nachylenia. Po poskładaniu wszystkiego koła mają stać prawie prosto i już. Być może złożyli te tuleje jakimś sposobem bez tulejki metalowej która powinna być w środku poliuretanowej.

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    Nie ma regulacji kąta nachylenia. Po poskładaniu wszystkiego koła mają stać prawie prosto i już. Być może złożyli te tuleje jakimś sposobem bez tulejki metalowej która powinna być w środku poliuretanowej.
    no i właśnie nie stoją prosto czyli kiepa, wsadzili z tulejkami problem jest jeszcze taki ze przednie tuleje mają miec 53mm zewnętrznej a tylne 52mm a u mnie z przodu 53 i tak samo z tyłu

  10. #10
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarek Zobacz post
    -tylne tuleje wahacza te pływające były zużyte więc tylko tam wsadzili poliuretan
    to jak... miała być tuleja pływająca a wstawiono poliuretanową?
    Na strongflexie nie ma tulejek pływających do 166
    http://www.strongflex.vot.pl/index.p...emid=1&lang=pl
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

Podobne wątki

  1. Ocieranie - Skrzypienie z przodu( bardziej lewego koła )
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-06-2014, 20:50
  2. wymiana zarowki postojowej z tylu
    Utworzone przez szwagro w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 09:45
  3. Poliuretan wymiana
    Utworzone przez rebellion1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-01-2010, 09:51
  4. [145] wymiana łożyska koła
    Utworzone przez czarek145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2009, 13:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory