Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Stuki po wymianie silnika

  1. #1
    vibora
    Gość

    Angry Stuki po wymianie silnika

    Witam. Wczoraj odebrałem samochód po wymianie słupka silnika. Wszystko cacy, ale gdy jechałem rano do pracy przy odjęciu nogi z gazu coś stuka( nie ma znaczenia czy jest na biegu czy wcisnę sprzęgło) - i nie jest to z silnika ( tak mi się wydaje ) Częstotliwość stukania zależy od prędkości - ciekawy jestem bardzo co to- jakieś pomysły ? wydaje mi się że to może jakaś poduszka ?? Jadę z tym po pracy , ale trochę się stresuję..

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Może masz coś w oponie sprawdzałeś? jeśli opony ok to coś z przeniesieniem napędu. Zdiagnozuj z której strony sprawdź półosie, przeguby w porządku?

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał vibora Zobacz post
    Częstotliwość stukania zależy od prędkości
    A na postoju jak przygazujesz to też stuka przy schodzeniu z obrotów? Jeśli nie to może coś z układu przeniesienia napędu... Ciężko tak wróżyć z fusów

  4. #4
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    Na postoju nie stuka .

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    No to układ przeniesienia napędu albo coś w oponie/kole. No chyba że skrzynia ale to wątpię. Z Twojego opisu na starcie sprawdziłbym przeguby wewnętrzne.

  6. #6
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    Dobrze ,że poszedłem pooglądać auto- lewe koło na dwóch ledwo dokręconych śrubach, reszty brak. Dramat jakiś , zrobię HARDCORE temu który mi tego nie skręcił ale tak to jest jak auto robi kilka osób naraz i się ich pospiesza

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    No pięknie. Mnie kiedyś koło odpadło po tym jak jakiś dowcipniś odkręcił mi śruby na parkingu (pewnie nie dowcipniś, tylko mi się moje felgi za bardzo spodobały). Szczęśliwie przy 40 km/h, ale strachu się najadłem.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. [159] stuki po wymianie wahacza
    Utworzone przez dziodek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 18-09-2015, 08:28
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 21:55
  3. Stuki na zimnym silniku po wymianie pompy wspomagania.
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:48
  4. [146] Stuki w lewym kole po wymianie amortyzatorów ...
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-06-2011, 14:18
  5. [166]stuki puki po wymianie wahaczy...
    Utworzone przez bogusch13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-05-2009, 11:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory