Ogólnie graty nie są złe ale fantazja montera jest nieprzeciętna, z tak długimi wężykami od wtrysków zapomnij o dobrym wystrojeniu tej instalacji. Równie dobrze listwe wtryskową mógł dać w bagażniku
. Ale Druciarz.
To jaka jest maksymalna długość wężyków od wtrysków? U mnie też są dość długie. Pozdrawiam
Z tego co wiem, BRC fabrycznie dostarcza wężyki takiej długości. Ich skrócenie nie powinno zaszkodzić, wręcz przeciwnie.
Spokojnie spokojnie Panie kolego, widać że nigdy nie montowałeś BRC i mało generalnie wiesz jeszcze o LPG, wiesz że gdzieś dzwoni ale nie do końca w którym kościele ;]
W przypadku BRC fabrycznie w kit'cie są właśnie dostarczone takie gotowe od razu zakute jak należy węże do wtrysków, ich długość w działaniu tej instalacji nic zbytnio nie zmienia, mają być równej długości i już, skracać nie trzeba. Jedno co zmienić należy to montaż listwy wtryskowej, obecnie listwa leży tak że wtryski pracują "głową do dołu" i z czasem odłożą się oleiny i zacznie kleszczyć tłoczki, czyszczenie tylko myjka ultradźwiękowa, odwrotny montaż praktycznie 2x wydłuży przebieg listwy wtryskowej do momentu gdy będzie wymagała czyszczenia.
Widzę że masz na zasilaniu płynem chłodniczym reduktora dołożony przepływowy ogrzewacz cieczy z JTD/HDI, ktoś dobrze zakombinował, znacząco poprawia ogrzewanie reduktora zimą i skraca wydatnie czas potrzebny do przełączenia na LPG po "zimnym rozruchu".
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 01-11-2012 o 18:42
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Czyli sugerujesz dac wtryski odwrotnie niz sa teraz. Instalacja ma juz za soba 70000 km.