Witam,
Pozwoliłem sobie tu założyc temat chociaż pacjent to Chrysler Intrepid 2.7 V6, bo polskie fora o amcarach niestety nie tetnią życiemInstalacja to stag300, wtryski czerwone i reszta tomasetto (tyle wiem
)
Oto co mu dolega:
Problem jest taki, że mój Trep trochę duzo pali tj. 20lpg/100 po mieście przy jezdzie emeryckiej![]()
Po podłączeniu do kompa u znajomego gazownika wygląda to mniej więcej tak:
Na benzynie:
- czasy wtrysków ok 3ms dla wszystkich 6 garów
Na gazie:
- po przełączeniu na gaz lewa i prawa głowica się rozjeżdza tzn czasy wtrysków benzynowych różnią się o ok 1ms
- czasy wtrysków gazowych tez sa rozjechane lewa/prawa głowica o ok 1 do 1,5ms
- nie da się skalibrować.
Od czego zacząć?
Może gdzieś ssać lewe powietrze pod kolektorem (był ściągany kiedyś)?
Mogą być źle podłaczone wstryski (montował poprzedni właściciel więc nie wiem)?
Czasem przy depnięciu potrafi przerzucić na benzynę.
Każda odpowiedź sie przyda, dzięki...