Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: V6 Stag300 - rozjechane mapy??

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie V6 Stag300 - rozjechane mapy??

    Witam,
    Pozwoliłem sobie tu założyc temat chociaż pacjent to Chrysler Intrepid 2.7 V6, bo polskie fora o amcarach niestety nie tetnią życiem Instalacja to stag300, wtryski czerwone i reszta tomasetto (tyle wiem)
    Oto co mu dolega:

    Problem jest taki, że mój Trep trochę duzo pali tj. 20lpg/100 po mieście przy jezdzie emeryckiej
    Po podłączeniu do kompa u znajomego gazownika wygląda to mniej więcej tak:

    Na benzynie:
    - czasy wtrysków ok 3ms dla wszystkich 6 garów
    Na gazie:
    - po przełączeniu na gaz lewa i prawa głowica się rozjeżdza tzn czasy wtrysków benzynowych różnią się o ok 1ms
    - czasy wtrysków gazowych tez sa rozjechane lewa/prawa głowica o ok 1 do 1,5ms
    - nie da się skalibrować.

    Od czego zacząć?
    Może gdzieś ssać lewe powietrze pod kolektorem (był ściągany kiedyś)?
    Mogą być źle podłaczone wstryski (montował poprzedni właściciel więc nie wiem)?

    Czasem przy depnięciu potrafi przerzucić na benzynę.

    Każda odpowiedź sie przyda, dzięki...

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Od wymiany lub kalibracji valteków
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    To znaczy, że raczej mogę wykluczyć błędy w podłączeniu (pozamieniane wtryski z cylindrami?) czy warto dla pewności zrzucic kolektor i sprawdzić?
    Rozumiem, że po wymianie wtrysków muszę się udać na jakąś kalibrację?

    EDIT: A nie można tych valteków wyczyścić?
    Ostatnio edytowane przez kelpin ; 14-11-2012 o 09:44

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Tu nie chodzi o czyszczenie. to najtańsze wtryski jakie są w ogóle, ogólnie to pewnie one na styk z wydajnością są do tego auta. Ale mniejsza o to, one są rozkalibrowane jak je wyjmujesz z pudełka.

    Zamontuj cokolwiek innego, nawet Magic Jet mimo swoich wad będzie o niebo lepszy.

  5. #5
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Rozkalibrowane wtryskiwacze i za mały reduktor.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Magic Jety kolega kiedyś wymienił 4x w ciągu 3 tygodni. Genialna jakość.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam, trochę pogrzebałem w gazie i no właśnie
    Zregenerowałem sobie Valteki (tłoczki, czyszczenie), wymieniłem filtry i założyłem dysze 2.7mm (były coś ponad 2mm).
    Nic więcej nie robiłem czy regulowałem.
    Odpalam auto, przełączam na gaz i (sorry nie zrobiłem screen'a):
    - stukanie i telepanie silnikiem,
    - czasy wtrysków gazu 11-12ms (wszystkich)
    - czasy pb podskakują też o 1-2ms.
    - ciśnienie 1,4, map 0.4 (na pb 1,2 i map 0.3)
    - wytrzymałem autokalibrację i na koniec program stwierdził, że mam za małe dysze a dałem większe...

    Co to oznacza? To co wyżej pisaliście, że wtryski do wymiany czy może poregulować coś z ciśnieniem ?
    Proszę o jakieś wskazówki, do gazownika oddam w ostateczności - nie z oszczędności tylko chcę to ogarnąć z czystej ciekawości, na przyszłość Mechanika nie stanowi problemu.

    Czy może miec jakiś wpływ to, że na nowe dysze wężyki weszły tylko do połowy?

    Instalacja:
    - stag 300-6 IAS2
    - reduktor Tomasetto AT09 Artic (170kW)
    - wtryski Valtek 3ohm
    - dysze (obecnie) 2.7mm
    Ostatnio edytowane przez kelpin ; 29-11-2012 o 09:34 Powód: opis instalacji lpg

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Dobrze sparowałeś wtryski?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Dobrze sparowałeś wtryski?
    To znaczy?
    Przed wyjęciem listew opisałem wężyki i podłączyłem w taki sam sposób. Tylko, że z większymi dyszami.
    W programie nie właczałem pojedyńczych wtryskó aby sprawdzic...

  10. #10
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał kelpin Zobacz post
    W programie nie właczałem pojedyńczych wtryskó aby sprawdzic...
    Już wiesz o co pytam.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Mapy od ICSa, G2.
    Utworzone przez Bispol666 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 21:00
  2. Wyciek gazu - Stag300
    Utworzone przez berez w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 11:27
  3. Dość dziwne zdarzenie- migajaca dziwnie kontorlka STAG300
    Utworzone przez kylo1986 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-07-2011, 10:21
  4. Rozjechane kąty kół przedniech?!
    Utworzone przez andrzej1985r w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 08:28
  5. STAG300 czy Tartarini?
    Utworzone przez cysio w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-12-2007, 22:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory