Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: problem z zacinajacymi sie klamkami

  1. #1
    tomyy
    Gość

    Domyślnie problem z zacinajacymi sie klamkami

    Witam mam problem z klamkami które sie strasznie zacinaja i przycisk nie odbija czy moze mial ktos taki problem?zadne smarowanie nie pomaga

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Przesmaruj guzik olejem silnikowym i powciskaj go trochę. U mnie pomogło na dwa lata
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Przed olejem dobrze jest wymyć jakimś penetratorem w spraju typu WD lub CX tylko nie żałuj i nalej dobrze w każdą możliwą szczelinę łącznie ze szczeliną klucza.
    Moja Bella

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    robiłem to właśnie dzisiaj bo wczoraj też mi się zaczął zacinać od strony kierowcy. Jeśli chcesz to zrobić porządnie to wykręć śrubkę kluczem T30 na wysokości klamki od strony zamka i spryskaj to jakimś olejem w sprayu, przez ta dziurkę po wykręceniu śruby dotrzesz elegancko do zamka. Powciskaj kilka razy przycisk żeby smar się rozprowadził i powinno być ok. Rok temu robiłem to samo po stronie pasażera i do tej pory jest ok.



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  5. #5
    tomyy
    Gość

    Domyślnie

    dzieki, jutro musze wlasnie tak zrobic

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Uzupełniając post lukasha: odkręć śrubkę, napsikaj do środka sporo wd40 żeby wymyć cały syf który tam siedzi, poczekaj z 15 minut aż wd wyleci i na koniec napsikaj dobrego smaru silikonowego. Po zakręceniu śrubki problem powinien zniknąć na długi czas.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar PPlawski
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    SW 1.9 JTD 8V powered by @sdero DISTINCTIVE
    Postów
    137

    Domyślnie

    a WD i olej silnikowy nie zamarznie przy minusowej temperaturze? co do CX to nie powinien, ale to smar więc ubrudzi całą klamke

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    WD to nie smar, to środek penetrujący. On ma tylko wypłukać cały syf z mechanizmu, a do nasmarowania po czyszczeniu można oczywiście użyć CX.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Brzesko
    Auto
    Alfa Romeo 159 Ti JTD Alfa Romeo GT 1.9 JTD
    Postów
    337

    Domyślnie

    Ja jak tak raz nasmarowałem zamki i głupi otworzyłem i zamknąłem kilka razy kluczykiem to potem miałem problem z immo syf osiadł na kluczyku i wyskakiwało mi ciągle CODE dopiero porządne wymycie kluczyka rozwiązało problem
    'Nie uważaj się za fana motoryzacji póki nie kupisz Alfy,póki nie doświadczysz huśtawki bólu,rozczarowania i agonii po krótkiej chwili gdy wszystko jeszcze działało i byłeś na dobrej drodze'
    Jeremy Clarkson

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    Cytat Napisał KHOT Zobacz post
    Uzupełniając post lukasha: odkręć śrubkę, napsikaj do środka sporo wd40 żeby wymyć cały syf który tam siedzi, poczekaj z 15 minut aż wd wyleci i na koniec napsikaj dobrego smaru silikonowego. Po zakręceniu śrubki problem powinien zniknąć na długi czas.
    dokładnie tak samo zrobiłem trzy lata temu,z tym,że w miejsce WD poszedł płyn hamulcowy(za pomocą strzykawki),od tamtego czasu nie mam problemu z zacinaniem się przycisków i brudzeniem czegokolwiek.
    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25
  5. [Giulietta] problem z odpalaniem i klamkami
    Utworzone przez abdave w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 15:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory