Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Zużywający się pasek kilka pytań

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Ełk
    Auto
    alfa romeo 156 jtd 1.9, rok 2000, 77 kW
    Postów
    37

    Domyślnie Zużywający się pasek kilka pytań

    Witam.
    Na początek mechanik ze mnie żaden ale ostatnio sam wymieniłem chłodnice w mojej alfa romeo 156 1.9 jtd
    Ale mam pytanie co do paska znajdującego się od strony prawego koła.
    -nie wiem jak się on nazywa?
    -czy będę w stanie go sam wymienić
    -jesst może gdzieć to opisane na forum
    Szukając w Internecie mam mieszane uczucia czy to jest pasek klinowy czy wielorolkowy ile może on kosztować?

    i czy może lepiej wybrać się do mechanika i odebrać sobię satysfakcje naprawy sowjego samochodu.
    Dodam tylko że pasek ostatnio głośniej pracuje i "przeciera sie z jedenj sttrony"

    długo pojezdze na takim stanie paska>?

    przepraszam za pisownie korzystam z telefonu.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ozzzi
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Modliborzyce/Janów Lubelski. LJA
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2000 Była, Teraz Alfa Romeo 156 1.8TS Sportwagon FL, Opel Astra G OPC
    Postów
    428

    Domyślnie

    Pasek klinowy wielorowkowy. zmiana banalnie prosta.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Ja jak kupowalem mowilem na to pasek wielkolkinowy albo wielorowkowy. Nie pamietam juz dokladnie ale zapalcilem cos okolo 70zl za pasek Gates. Sa rozne dlugosci i koles zamowil mi kilka. Ne pamietam juz jakiej dlugosci mam pasek. Stary przecielem i zmierzyłem. Na długosc paska ma wplyw to czy masz klimatyzacje ponieważ nałożony jest on na spręzarke od klimatyzacji.

    - - - Updated - - -

    A zmiana jak komu. Ja niezle sie namęczylem zeby nalozyc to od góry ponieważ nie posiaadam kanału. Najtrudniej to odciągnąc napinacz

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ozzzi
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Modliborzyce/Janów Lubelski. LJA
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2000 Była, Teraz Alfa Romeo 156 1.8TS Sportwagon FL, Opel Astra G OPC
    Postów
    428

    Domyślnie

    ja też nie mam kanału a zmieniłem sam, a ten napinacz to tragedia stawia opory jak cholera

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    No dokładnie.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Na początek zapamiętaj sobie jak biegnie po rolkach ,żebyś przy nowym nie główkował jak leciał ,nastepnie klucz oczkowy kopytko 17 zakładasz na śrubę napinacza max ciąniesz do góry ,żeby zluzować . potem nakładasz nowy i klniesz i tak na zmiane parę minut

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    n. 1/1
    podgrupa: 10115/00 - NAPĘDY URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH (PASKI/KOŁA) (Tab:1/1)
    zastosowanie: M1 ,M3 ,M5

    to popatrz przy okazji jak wygladaja rolki ,skoro podarlo ci pasek

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar ozi 164
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    knurów
    Auto
    AR 147 1,6 TS ar 156 jts lift ,156 JTDlift było ... 159 SW 1.9 jtd TI jest ,
    Postów
    154

    Domyślnie

    skoro go tnie to coś jest nie tak
    najlepiej poradż sie jakiegoś mechanika a potem zmień sam .oczywiście jak sie okarże że to tylko pasek
    zdejmij koło sciągnij małą czesc nadkola zapamietaj jak jast założony ,weż klucz 15 załuż na napinacz pociągnij w strone przedniego zdeżaka , powodzenia dasz se rade

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    A generalnie co ile trzeba go zmieniać?



  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szałek Zobacz post
    A generalnie co ile trzeba go zmieniać?
    Profilaktycznie przy wymianie rozrządu.

Podobne wątki

  1. Kilka pytań, kilka problemów.
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 14:18
  2. Kilka pytań o 156...
    Utworzone przez Mask w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 08:09
  3. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48
  4. Kilka Pytań. 2.5 V6
    Utworzone przez Otogi w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-06-2011, 00:31
  5. Kilka pytań 156 FL
    Utworzone przez felek14 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 11:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory