Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Obroty jałowe 2.0 TS

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar enliven
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Pyrlandia
    Auto
    156 1.9 JTDm '03
    Postów
    32

    Domyślnie Obroty jałowe 2.0 TS

    AR 156 2.0 TS 155 KM '99 r. z instalacją LPG
    Po odpaleniu auta, na zimnym silniku obroty "na luzie" wynoszą ok. 1200-1300, dopiero gdy silnik się rozgrzeje spadają do wartości 800-900. Czy to normalne?
    Druga sprawa - podczas przechodzenia z jednego z biegów na bieg jałowy auto lubi sobie "mruknąć" - pomimo braku wduszenia pedału gazu podskoczyć na obroty ok. 1500 i dopiero po tym skoku zejść do liczby 800-900. Co może być tego powodem?

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    podobnych tematów było dużo poszukaj sobie,"falujące obroty"

    - - - Updated - - -

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/18143-falujace_obroty_twin_spark.html?highlight=faluj%B1 ce+obroty




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar ar.192
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    byly 156 2.0TS nero, 156 2.5 V6nero, 147fl rosso SZUKAM 159
    Postów
    152

    Domyślnie

    ja mialem poprzednio alfe 2.0ts tez na gazie (sekwencji) i jak byla zimna tak samo jakas minute chodzila na wyzszych obrotach a pozniej spadaly na luzie tez jak ja puszczalem lubila przyfalowac. ale jezdzilem do skutku w miejsce gdzie ta instalacje zakladali i zwalczyli to falowanie na luzie.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał enliven Zobacz post
    AR 156 2.0 TS 155 KM '99 r. z instalacją LPG
    Po odpaleniu auta, na zimnym silniku obroty "na luzie" wynoszą ok. 1200-1300, dopiero gdy silnik się rozgrzeje spadają do wartości 800-900. Czy to normalne?
    Druga sprawa - podczas przechodzenia z jednego z biegów na bieg jałowy auto lubi sobie "mruknąć" - pomimo braku wduszenia pedału gazu podskoczyć na obroty ok. 1500 i dopiero po tym skoku zejść do liczby 800-900. Co może być tego powodem?
    niech Ci wyreguluja dobrze instalacje i powinno byc ok.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał enliven Zobacz post
    Po odpaleniu auta, na zimnym silniku obroty "na luzie" wynoszą ok. 1200-1300, dopiero gdy silnik się rozgrzeje spadają do wartości 800-900. Czy to normalne?
    oczywiście że normalne. Czyżby kolega nie wiedział że w zimie działa "ssanie" i silnik na początku pracuje na wyższych obrotach z bogatszą mieszanką. Do tej sytuacji LPG nie ma nic wspólnego bo instalacja załącza się dopiero po rozgrzaniu silnika.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

Podobne wątki

  1. obroty
    Utworzone przez ARdaviotz156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 01:34
  2. obroty
    Utworzone przez september w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 17:35
  3. obroty 4 tys
    Utworzone przez michal832 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 19:16
  4. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  5. [146] Obroty td
    Utworzone przez Voyager_1988 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2009, 20:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory