Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: 2.4JTDProblemik...???

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie 2.4JTDProblemik...???

    Witam!
    Mam do Was pytanko!
    Otoz moja Bella gdy odpalam ja np. rano (gdy silnik jest zinmy) jakos tak dziwnie drzy,gdy silnik sie nagrzeje jest ok!
    Drugi problemik to dosc glosna praca silniczka gdy autko sie nagrzeje?
    Ostatnio wymienilem kolo dwumasowe i sprzeglo,kolo pasowe ale nic to nie zmienilo!
    Prosze Was o porade co to moze byc,moze zawory bo nie byly jeszcze regulowane?
    Pozdrawiam!

  2. #2
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    danloo23, a napinacz wymieniałem u mnie w 1,9 głośno go było słychać po wymianie cichutko i ładnie sobie pracuje ps napinacz pasował od Brawy 1,4 połowa ceny made in alfa romeo

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Witam ponownie!
    Otoz bylem dzisiaj u mechanika w zwiazku z problemem ktory wyzej opisalem i facet stwierdzil ze albo musze wyregulowac zaworki lub jest problem z ktoryms z wtryskow i tu mam jeszcze jedno pytanko do Was!
    Czy jezeli przyczyna tkwi w lejacych wtryskach to czy jest to jakis powazny problem?Na czym polega naprawa i czy jest kosztowna?
    Czy sa jakies dodatkowe objawy bo moje autko nie kopci,ladnie sie zbiera i poza tymi dwoma problemami nic sie nie dzieje?
    Pozdrawiam!

  4. #4
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał danloo23
    Czy sa jakies dodatkowe objawy bo moje autko nie kopci
    A nie dymi na biało zaraz po odpaleniu ?

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    No wlasnie ze nie!Wszystko jest Super oprocz glosnej pracy gdy jest cieply i delikatnych drgan na zimnym silniku!!!

  6. #6
    bart147
    Gość

    Domyślnie

    superjahu07. moja 2,4JTD dymi na jasno zaraz po odpaleniu, co to oznacza?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał bart147
    superjahu07. moja 2,4JTD dymi na jasno zaraz po odpaleniu, co to oznacza?
    Z tych podstawowych to może być turbinka lub wtryski ;//
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  8. #8
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    danloo23,mamy na szczęście wtryski boscha koszt regeneracji w serwisie boscha ze sprawdzeniem w Poznaniu ok 300 zł w skład wchodzi wymiana końcówki i bebechów zostaje tylko obudowa samo sprawdzenie 60 zł ale moim zdaniem gdyby wtrysk lał miał być kłopoty z odpaleniem bo by ci cienienie na listwie spadało i daj boże żeby te wtryski łatwo wyszły bo łatwo wychodzą z 1 na dziesięć alf taki urok

  9. #9
    bart147
    Gość

    Domyślnie

    turbinka jest świeżo po regeneracji, pali na razie dobrze, zobaczymy jak się porządnie ochłodzi co będzie, ale mam większy problem, dostaje drgań przy przyspieszaniu, szczególnie na wyższych biegach, podejrzenia padają na poduszki lub koło dwumasowe? może znacie charakterystyczne objawy jednego i drugiego.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    AR 156 2,4JTD
    Postów
    27

    Domyślnie

    u mnie jak padało koło dwumasowe to silnik łomotał przy ruszaniu
    ostry11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory