ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,15 V
Licznik przebiegu: 33748,0 km
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
Ilość ponownych zapisów: 0
Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
Obroty silnika: 744 obr/min
Temperatura wody: 85 °C
Temperatura powietrza: 18 °C
Temp. oleju w silniku: 110 °C
Wyprzedzenie zapłonu: 3,375 °
Kąt wyprzedzenia (obliczony): 3,750 °
Czas wtrysku: 1,682 ms
Korekta czasu wtrysku: 0,328 ms
Czas ładowania cewki 1: 3,268 ms
Czas ładowania cewki 2: 3,230 ms
Czas ładowania cewki 3: 3,262 ms
Czas ładowania cewki 4: 3,242 ms
Czujnik spalania stukowego: 303,875 V
Moment obr. silnika (zmierzony): 17,69 Nm
Moment obr. silnika (oczekiwany): 17,19 Nm
Przepływ powietrza: 6,38 Kg/h
Ciśnienie w dolocie: 257 mBar
Oczekiwane ciśnienie powietrza: 255 mBar
Zmierzone ciśnienie doładowania: 980 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 982 mBar
Ciśnienie doładowania (przetwornik): V
Kąt przepustnicy: 2,94 °
Kąt przepustnicy: 0,8 %
Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 3,00 °
Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 2,81 °
Steroanie zaworu przepustnicy: 48,6 %
Adaptacja przepustnicy: Niewymagany
Faza adaptacji przepustnicy: W trakcie wykonywania
Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Aktywny
Napięcie lambda 1 przed kat.: V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,633 V
Integrator sondy lambda 1: 0,95483
Integrator sondy lambda 2: 1,00000
Stan lambda przed kat.: Pętla zamknięta
Stan lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 750 obr/min
Włączenie korekty dyspersji UniAir: Włączona
Stan siłownika korekty dyspersji UniAir: Skompletowane
Tryb sterowania elektrozaworów UniAir: Późne otwarcie
Kąt zamknięcia elektrozaworów (polecenie 1): 623,00 °
Zaadaptowana pozycja VVT (1): 104,81 °
Zaadaptowana pozycja VVT (2): 229,94 °
Zaadaptowana pozycja VVT (3): 284,88 °
Zaadaptowana pozycja VVT (4): 409,44 °
Zaadaptowana pozycja VVT (5): 464,63 °
Zaadaptowana pozycja VVT (6): 639,63 °
Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Ścieżka 1 pot. pedału przyspieszenia: 0,988 V
Ścieżka 2 pot. pedału przyspieszenia: 0,984 V
Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
Pedał sprzęgła rozszerzony: Zwolniony
Pozycja pedału hamulca: Zwolniony
Włącznik światła stop: Zwolniony
Funkcja STOP&START: WYŁ.
Żądanie funkcji Stop&Start: WYŁ.
Przycisk tempomatu - wł./wył.:
Przycisk tempomatu - przyspiesz (+):
Przycisk tempomatu - zwolnij (-):
Przycisk tempomatu - wznów (RCL):
Prędkość oczekiwana tempomatu: km/h
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
Spreżarka klimatyzatora: WYŁ.
Ciśnienie klimatyzacji: 0,024 Bar
Prędkość wentylatora: WYŁ.
Ciśnienie atmosferyczne: 989 mBar
Kod uniwersalny: Niewłączony
Rozruch silnika: Dozwolony
Pozycja kluczyka: Praca
Automatyczna skrzynia biegów: Manualna
Włączony bieg: Żaden/neutralny
Kontrolka awarii: Miga
Funkcja ograniczenia osiagów : Nie aktywny