Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Wymiana gum stabilizatora tył, demontaż stabilizatora tył

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Miechów
    Auto
    166 2,4JTD
    Postów
    67

    Domyślnie Wymiana gum stabilizatora tył, demontaż stabilizatora tył

    Chłopcy podpowiedzcie co trzeba odkręcić żeby wyjąć drążek stabilizatora tylnego na zewnątrz?
    Odkręciłem już drążek od podłogi i odkręciłem łączniki od samochodu (dalej są przykręcone do drążka) , także drążek lata już luźno, podniosłem też tył samochodu ale nijak nie mogę go wydłubać z pod podwozia?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...=asc&start=105

    Przejrzyj kilka ostatnich stron tego wątku kolegi z AC. A dokłądnie strony 8-9

    Nie wiem czy da rade bez wyjmowania ale pewnie sie udało kimus z forum AH to zrobic
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 12-04-2013 o 13:27
    [C

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Pewnie ze da rade, tak samo jak z przodu. Musisz po prostu zniszczyc stara gume, odkrecic
    i zdjac obejme potem rozwiercic obejme i koniec Ja do rozwalenia gumy uzylem, srubokreta, palnika, noza Troche mi to zajelo ale za drugim razem jest o polowe szybciej. Zeby zrzucic drazek to musialbys chyba cale zawieszenie z tylu zwalic albo poluzowac chociaz zeby ja wyciagnac, szkoda czasu moim zdaniem.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    z tyłu da rade bez popuszczania belki. wystarczy poszukać proszę: http://www.forum.alfaholicy.org/166/...a_wymiana.html

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Miechów
    Auto
    166 2,4JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Dzięki wszystkim za rady, operacja się powiodła. cały stabilizator wraz z przykręconymi do niego łącznikami da się wymiśkować z samochodu bez opuszczania całej belki (przynajmniej w 2,4JTD) wystarczy podnieść tył samochodu i dodatkowo trzeba podnieść wydech (w jednym miejscu) co spowoduje że stabilizator minie rurę wydechową i da się wysunąć najpierw jedną stroną a potem drugą. Kłopot mogą sprawić śruby którymi przykręcone są obejmy ponieważ nie są zblokowane lecz kręcą się luźno, a dostęp do nich od góry jest raczej marny, ja żeby je zblokować uciąłem klucz 13 na pół i jakoś udało mi się zblokować te śruby tym skróconym kluczem, ale ten patent się sprawdzi tylko jeśli śruby nie są zbyt skorodowane bo wtedy ciężko będzie utrzymać palcami ten dorobiony klucz

Podobne wątki

  1. Wymiana Gum Stabilizatora
    Utworzone przez jezior w dziale 156
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 10-02-2015, 21:14
  2. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 09:12
  3. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez slow w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-05-2010, 13:34
  4. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-11-2009, 09:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory