Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: żółta kontrolka

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    Alfa Giulietta 1,4 MA 170KM Black Etna
    Postów
    29

    Domyślnie żółta kontrolka

    zapaliła mi się żółta kontrolka silnika, przy prędkości ok 50kmh, parę sekund się krztusił i osłabł jakby wysiadł któryś z cylindrów albo był problem z dopływem paliwa, ale po kilku sekundach wrócił do normy i jeździ normalnie. Problem w tym, że kontrolka dalej świeci i nie działa ani Start&stop, ani DNA. co to może być?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maxit1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    rawa mazowiecka
    Auto
    giulietta 2,0 jtdm 170 km+ audi a4 2,0tdicr
    Postów
    327

    Domyślnie

    komp potrzebny i tyle

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Komp nie będzie potrzebny. Kolego chwilowy zanik kontaktu elktrycznego na jednej z wtyczek osprzętu silnika. Podociskaj wszystkie, odłącz kabel zasilający od akumulatora (ten na szybkozłączce) na 30min i wszystko wróci do normy (błąd zniknie). Po ponownym podpięciu akumulatora będziesz musiał tylko zaprogramować wspomaganie kierownicy (przekręcić kołem od jednego skrajnego położenia do drugiego) oraz automatykę szyb (otworzyć kolejno wszystkie szyby do oporu, a potem podnieść i przytrzymać przycisk ok 5s)
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 18-04-2013 o 11:27
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał macki Zobacz post
    zapaliła mi się żółta kontrolka silnika, przy prędkości ok 50kmh, parę sekund się krztusił i osłabł jakby wysiadł któryś z cylindrów albo był problem z dopływem paliwa, ale po kilku sekundach wrócił do normy i jeździ normalnie. Problem w tym, że kontrolka dalej świeci i nie działa ani Start&stop, ani DNA. co to może być?
    Jesli zacznie sie to nasilac lub coraz częściej zdarzać to znaczy że pada aktywator rozrządu uniair (problem juz znany z innych modeli posiadających multiair), droga sprawa jesli masz auto po gwarancji . Wypadanie zaplonów, nie pracujący jeden cylinder,zalewanie swiecy i szarpanie silnikiem to właśnie ten efekt. Oczywiście życzę aby to jednak nie było to...

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to tym bardziej chyba warto znać ten błąd , jaki przy tym powstaje aby zacząć gromadzić gotówkę.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    ...pada aktywator rozrządu uniair (problem juz znany z innych modeli posiadających multiair),...
    Przez kogo znany problem i w jakich modelach?
    http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?S...-1&WINDOW_ID=1
    Co najwyżej może paść czujnik położenia kątowego koszt 50euro
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 19-04-2013 o 09:48
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Przez kogo znany problem i w jakich modelach?

    Co najwyżej może paść czujnik położenia kątowego koszt 50euro
    Nie fantazuj co może pasć a co nie może. Ja pisze o tym co faktycznie padło w kilku przypadkach (gdzie opisane objawy były podobne) i co było wymienione przez kilka serwisów w polsce w mito,delcie oraz julce. Nie dużo biorąc pod uwagę ilość aut opartych o MA ale sie zdarza. W jednym z tych przypadków znam właściciela osobiście

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bogas
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    MiTo 1,4MATB 135KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Jesli zacznie sie to nasilac lub coraz częściej zdarzać to znaczy że pada aktywator rozrządu uniair (problem juz znany z innych modeli posiadających multiair), droga sprawa jesli masz auto po gwarancji . Wypadanie zaplonów, nie pracujący jeden cylinder,zalewanie swiecy i szarpanie silnikiem to właśnie ten efekt. Oczywiście życzę aby to jednak nie było to...
    Koszt czesci to ok 2500. Jak auto 3 lub czteroletnie, fiat refunduje na poziomie 90proc.
    Trzeba dobrze zagadac z kierownikiem serwisu.
    BTW-skad masz pewnosc, ze to to?

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał bogas Zobacz post
    Koszt czesci to ok 2500. Jak auto 3 lub czteroletnie, fiat refunduje na poziomie 90proc.
    Trzeba dobrze zagadac z kierownikiem serwisu.
    BTW-skad masz pewnosc, ze to to?
    Ja nie mogę mieć pewności co u kogo padło,ale jesli występuje wypadanie zapłonów ,problemy z cylindrem ( można łatwo sprawdzić,wykręcić świece i zobaczyć czy któraś jest zalana) i w skutek tego zapalenie check to jest spora szansa, ale dokładnie to juz musi serwis stwierdzić. Jesli chodzi o koszty to komplet (wszystkie cześci + robocizna) to kwota ponad 3 tyś zł i nie licz że FAP ci to zrefunduje na poziomie 90 %, nie wiem skąd masz takie informacje? Jest szansa ze w najlepszym wypadku zrefundują częściowo jedynie koszt samych części ( napewno nie na takim poziomie co napisałeś ) ale robocizna będzie do pokrycia w całości przez klienta.
    Pozdrawiam

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bogas
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    MiTo 1,4MATB 135KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Za robocizne płacisz, owszem.
    Info mam z ASO, przy rozmowie o moim problemie, o ktorym tu pisalem.
    Moduł uniair kosztuje ponoc 2500. Można sprawdzić w eperze.

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

Podobne wątki

  1. Żółta kontrolka silnika w Alfie 147, proszę o pomoc
    Utworzone przez dawid2092 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 21:12
  2. [156 2.0 JTS] żółta kontrolka silnika MCSF
    Utworzone przez Curtis w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 11:38
  3. Świeci żółta kontrolka silnika AR 147
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 17:26
  4. Pali sie kontrolka silnika (żółta)
    Utworzone przez Arturo147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 19:42
  5. Żółta kontrolka w 156
    Utworzone przez bosniak_sg w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-10-2007, 19:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory