Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Trzaski przy kręceniu rozrusznikiem

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    alfa romeo 166 2,4 jtd rok 1999
    Postów
    121

    Domyślnie Trzaski przy kręceniu rozrusznikiem

    Witam panowie.
    Dzisiaj ruszając na parkingu samochód zgasł. Próbując ponownie zapalić zaczęły się dziwne trzaski tak jakby od rozrusznika i auto nie odpala. Wydaję mi się że nie kręci wałem. Wcześniej alfa dymiła na czarno i miała mniej mocy tak jak w przypadku nieszczelności dolotu powietrza do turbiny lecz nieszczelność wykluczam. Czy mogła paść turbina i zblokowało silnik i rozrusznik się nie zazębia? Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny przypadek. Wieczorem podepnę alfę pod kompa i napisze co wykrył program. Pozdrawiam

    - - - Updated - - -

    Komp pokazał błąd pod tytułem. "Zgodność fazy i obrotów" i w ramce obok było napisane "przerywany". Nie wiem kompletnie o co może z tym chodzić. Ale coś mi się wydaje że najpierw muszę uporać się z rozrusznikiem ponieważ przekręci raz i tak jakby się ślizga. Wcześniej nie było z nim problemów. Proszę koledzy o wszelkie sugestie i odpowiedzi.
    Ostatnio edytowane przez mario1662.4 ; 03-05-2013 o 18:42

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Podstawa to sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył. Możesz też sprawdzić czujnik wałka rozrządu , choć nie sądze by przez czujnik były te "trzaski"

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    A czy to nie zapieczona zębatka rozrusznika przypadkiem ?
    U mnie po odpaleniu było jeszcze takie miałknięcie i okazało się że zębatka do wymiany, teraz cichutko.






  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    alfa romeo 166 2,4 jtd rok 1999
    Postów
    121

    Domyślnie

    Sprawa rozwiązana szklanka zaworowa zablokowała wałek rozrządu i zerwało frez na kole zębatym na wale., Teraz pytanie w jakim stanie będzie głowica i czy będzie opłacalna jej naprawa czy może szukać trzeba będzie drugiej. Mam już dosyć tego 2.4 jtd. Chyba po naprawie alfa pójdzie na sprzedaż.

Podobne wątki

  1. [159] Dłuższe kręceniu przy odpalaniu....
    Utworzone przez krzychu0073 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 20:41
  2. [159] Błąd przy starcie i dziwne dzwięki przy kręceniu kierownicą
    Utworzone przez prv87 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 19:12
  3. Piski przy kręceniu kierownicą
    Utworzone przez Alabaster w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 17:04
  4. Chrupie przy kręceniu kierownicą
    Utworzone przez czarlz w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2011, 08:35
  5. [156] buczenie przy kręceniu kierownicą
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 27-05-2008, 06:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory