Krótko i na temat jak rozpoznać i rozróżniać wersje 1.9 jtd chodzi przede wszystkim o moc silnika.
Krótko i na temat jak rozpoznać i rozróżniać wersje 1.9 jtd chodzi przede wszystkim o moc silnika.
1.9 JTD 105KM ma dość odczuwalną turbo dziurę. Turbo zaczyna żyć przy ~2,5k RPM.
Reszty na oczy nie widziałem.
Żeby dodać troszkę pikanterii do dyskusji dodam że w mojej AR rzecz jasna siedzi 1.9JTD w dowodzie wbite 81KW na brifie 81KW jednak VIN i EPER podaja 85KW.
Niby nic ale nie daje mi to spokoju bo jednak w końcu chciałbym wiedzieć czym jeżdżę, ponadto chociaż większość części można przekładać z jednej wersji do drugiej to jednak nie wszystkie i nawet tu pojawia się problem pod jaki silnik szukać części.
No własnie bo ja zupełnie zielony jestem w tym temacie gdzie go szukać ?
W tym miejscu muszę pochwalić WV każdy silnik ma symbol afn/ahu/asv i wiele innych, które można łatwo znaleźć na naklejce.
Ostatnio edytowane przez supra1705 ; 04-05-2013 o 10:48
nie mam pojęcia czy do 2,5k RPM dmucha, ale sądząc po moich odczuciach to mi nie dmucha. Muli, muli ~2,5k RPM i sruuu ciągnąć zaczyna
A czy jest jakaś wizualna różnica między 140CV vs. 150CV w AR156 1.9jtd 16V?