Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: "Myszkowanie" kierownicy.

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie "Myszkowanie" kierownicy.

    Problem dotyczy 156, ale pewnie rozwiązanie jest uniwersalne. Podczas nieco szybszej jazdy />80kmph/ przy delikatnych ruchach kierownicy na prostej mam wrażenie jakby ktoś próbował kontrować moje ruchy. Tylko to - żadnych przechyłów, czy huśtania. Magiel sprawny /regenerowany rok temu/, fele równe, ciśnienie w normie, opony bdb.
    Co to może być? Pierwszy raz mam taką sytuację.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    To po zmianie z zimówek? Sprawdzałeś zbieżność? Hamując bez trzymania kierownicy na prostej drodze nie ściąga Ci auta na boki? Regeneracja magla jest podejrzana - masz równomierny opór przy kręceniu kierownicą w obie strony, nie brakuje płynu? Czy opony masz standardowe czy szersze (u mnie bardziej ciągnie w kolejnach na 225/45 17). Łożyska w kołach nie stawiają oporu?

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Dla pewności wyważ felgi. Chociaż jeżeli zmieniałeś z zimówek, to powinieneś to już zrobić, prawda?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    225/45/17, tak, po zmianie z zimówek, ale zmieniam cale kółka. Koła wyważone, zbieżność robiona w zeszłym roku po wymianie zawiasu, magiel regenerowany u prawdziwych fachowców. Mam więc nadzieję, że to nie on.
    Przy hamowaniu czuc lekkie drgania, ale one raczej pochodzą od tarcz.
    Kolein na obwodnicy Trójmiasta nie ma.
    Wydaje mi się, że to może być końcówka drążka?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Jeździłeś wcześniej na 225/45 17? U siebie, po zmianie na ten profil, wyraźnie trzeba bardziej panować nad kierownicą, gdyż ta ma tendencję do uciekania.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Też bym obstawiał końcówkę drążka
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    I nikt nie trafił.
    Niedokręcony wahacz górny.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Kto Ci niedokręcił ?

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar b0b3k
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 2.4jtdm | była 147 1.9jtd
    Postów
    396

    Domyślnie

    Tak głupi powód że nikt by chyba nie trafił

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Ten co kręcił ;-)

    No chyba nikt.

    Ważne, że panuję nad kierą.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. [159] Selespeed - łopatka przy kierownicy "nie klika"
    Utworzone przez Mikas89 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-01-2015, 13:24
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory