Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Zawieszenie niskie a krawężniki wysokie

  1. #1
    swiezak
    Gość

    Domyślnie Zawieszenie niskie a krawężniki wysokie

    Mam 2 pytania do wszystkich którzy jeżdżą Mito. Jak sobie radzicie z niskim zawieszeniem i wjeżdżaniem na wysokie krawężniki?
    Oraz drugie czy jechać z czymś takim do ASO? Wczoraj przy parkowaniu przytarłem zderzak od spodu i ta dziwna część, która chyba ma za zadanie chronić podwozie przed nadmiarem wody w połowie się odczepiła. Jest przyczepiona takimi grubszymi zszywkami. Na szybko przykleiłem ją taśmą klejącą, żeby czasem nie opadła i nie tarła o jezdnię, bo nie byłem w stanie wbić tych metalowych zszywek tam gdzie wcześniej były dziurki. Jechać z tym do ASO, żeby przyczepili ją porządnie czy da się to zrobić jakoś samemu?

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez swiezak ; 14-05-2013 o 11:43

  2. #2
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    AR MITO
    Postów
    16

    Domyślnie

    Samemu to sobie zrob, to drobnostka, musisz uwazac, mito jest niskie a ja juz swoj zderzak malowalem dwa razy

  3. #3
    swiezak
    Gość

    Domyślnie

    a czym to naprawić? Takim zszywaczem do wbijania zszywek w drzewa? Czy dalej męczyć się z włożeniem starych zszywek w zderzak ? Za około 1000km będe jechać do ASO na pierwszą zmianę oleju. Może poczekać do tego momentu?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    64

    Domyślnie

    Ja co prawda mam Julkę ale też cierpię na wysokość zawieszenia. Co dziwne w Julce jest odwrotnie. Zderzak jest na tyle wysoko że ciężko o coś zahaczyć za to miska olejowa i całe podwozie jest bardzo niskie. Mam już oberwane jakieś plastiki pod spodem. Kiedyś puszka po groszku zielonym leżała na drodze i co? uderzyła o miskę olejową (a właściwie o tę plastikową osłonę)! Już się przyzwyczaiłem to chyba jedyne rozwiązanie.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    MiTo 1.4T/ Panda
    Postów
    133

    Domyślnie

    hmm, jak sie ma Mito to sie nie parkuje w Warszawie poza centrami handlowymi albo szuka miejsca które jest w miarę płaskie - niekoniecznie blisko miejsca gdzie chciało się dojechać...
    ewentualnie jak już trzeba wjechać na krawężnik połową samochodu to ja wjeżdżam tyłem, tam jest dużo lepiej
    przodem niestety systematycznie uderzam w swoim garażu w czasie zjazdu na dół...

  6. #6
    swiezak
    Gość

    Domyślnie

    to chyba ten plastik powisi sobie chwilkę na taśmie klejącej a jak przyjdzie 2000km i zmiana oleju to w ASO poproszę żeby przy okazji przybili ;P. Dla nich to żadna robota, a mnie ciężko się wgramolić pod spód

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    Cytat Napisał swiezak Zobacz post
    to chyba ten plastik powisi sobie chwilkę na taśmie klejącej a jak przyjdzie 2000km i zmiana oleju to w ASO poproszę żeby przy okazji przybili ;P. Dla nich to żadna robota, a mnie ciężko się wgramolić pod spód
    mnie to zrobili w ten sposób, że nawiercili dwa otwory i złapali za pomocą ściągacza (takiego plastikowego, do zbierania np. kabli).
    Komentarz z serwsu: "ten typ tak ma".
    Aha, usługa gratis
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  8. #8
    DHW
    Gość

    Domyślnie

    Witam

    Najlepszym sposobem na "przycieranie" na wyspach i krawężnikach jest przyzwyczaić się
    U mnie po tym gdy dwa razy się urwała ta czarna listwa to zaprzestałem jej montażu.
    I teraz mniej się przycieram

    Natomiast co do samego montażu to chyba w Carserwsie przykręcili ją na blachowkręty.
    Ale za długo się nie trzymała. Te oryginalne drutozaciski były lepsze.

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek Zobacz post
    ...przodem niestety systematycznie uderzam w swoim garażu w czasie zjazdu na dół...
    To jest fuszerka budowlana
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar k1robo
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR MiTo 1.4 Multiair
    Postów
    73

    Domyślnie

    Witam.Ja tą listwę sam kilka razy przykręcałem na wkręty,ale i tak z czasem odpadała,no i w końcu sobie odpuściłem i teraz leży w garażu,i chyba już nie będę jej montował bo teraz jest lepiej zderzak od spodu mam porysowany,ale nie widać tak więc jest ok Co do wjeżdżania na krawężniki to już dawno sobie odpuściłem,takie są uroki pięknego wyglądu
    Ostatnio edytowane przez k1robo ; 16-05-2013 o 16:15

Podobne wątki

  1. Zbyt niskie zawieszenie
    Utworzone przez kubarecz w dziale 166
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 19:25
  2. [159] niskie zawieszenie a miasto....
    Utworzone przez melko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 13-01-2013, 18:15
  3. [Giulietta] Uważajcie na krawężniki...
    Utworzone przez radosuaf w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 22:30
  4. Bella a krawężniki
    Utworzone przez mateusz2408 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 22:33
  5. Obroty, raz za niskie raz za wysokie ??
    Utworzone przez michalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-03-2011, 18:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory