Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: [33] Kilka napraw

  1. #1
    lord_wojt
    Gość

    Domyślnie [33] Kilka napraw

    Koledzy bede wymienial jutro rure kolektorowa linke hamulac recznego pompe sprzegla i wysprzeglik

    I teraz tak z rura nie bedzie problemu ale z tymi 3 innymi czesciami chyba bedzie pracy co niemiara czy ktos to robil??


    Mozecie dac mi jakies instrukcje krok po kroku

    Wymiana linki
    wymiana pompy sprzegla
    wymiana wysprzeglika??

    Bardzo prosze o pomoc

  2. #2
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    wysprzeglik i pompe w 33 szybko dosc sie zmienia dostep jest super nie ma problemu jedynie mozesz sie meczyc z wydostaniem linki z bebna
    duzo wd-40 poczekac i probowac jakos wybic.

  3. #3
    lord_wojt
    Gość

    Domyślnie

    a ten wysprzeglik to jak najlepeij wymontowac od dolu czy od gory ??
    I mam takie pytanie odnosnie linki hamulca jak ona jest przymocowana do dzwigni recznego??

    Nigdy jej nie montowalem pierwszy raz i mam nowa i tak jest zakonczona po obu stronach takimi klockowtymi koncowkami co sie zgadza z tym co widzialem w bebnach ale jak ja wyjac z dzwigni bo od spodu ona mi wchodzi do kabiny wiec mniemam ze bede musial wymontowac oslone wewntrz auta i ta linka jest jedna normalnei jedna cala dluga linka nei ma zadnego rozgaleznika dziwna konstrukcja

    wie ktos jak sie ja demontuje i montuje?

  4. #4
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord_wojt
    a ten wysprzeglik to jak najlepeij wymontowac od dolu czy od gory ??
    Jesli chodzi o wysprzęglik zajrzyj ->.TUTAJ <-
    W dziale 33 manuals wejdz w temat "Clutch Slave Cylinder Replacement"
    jest opis wymiany (j.angielski) i zdjęcia
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    linki od recznego wchodza do kabiny. musisz sciagnac ten plastik caly co w kolo recznego jest i zobaczysz - bedzie blaszka na srubie i tam beda obie linki przymocowane tymi klockami. Poluzniasz nakretke (chyba 17 klucz) i wyciagasz linke z blaszki no i wtedy juz to tylu i meczyc sie z bebnami ;]

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    Linki są dwie raczej bez problemu. Zaczynają się pod środkową konsolą(między fotelami) kończą w bębnach. Zdjecie bębnów jest konieczne.

    Pompa: 2 śruby do obudowy, zabezpieczenie swoznia na pedale sprzęgła, i przewód do wysprzęglka.Też chwila roboty. Pamiętaj żebyś nie wypuścił płynu ze zbiorniczka bo morzesz mieć hamulce do odpowietrzania.

    Wysprzęglik : przewód do pompy i jedno zabezpieczenie seggera. do zabezpieczenia dostępn ieciekawy raczej. Zaopatrz się w szczypce wygięte rozprężne do seggerów( wtedy zajmie ci to chwilę), w przecwnym razie zajmie ci to kawałek czasu i nerwów. Dla wygody zdemontuj wlew oleju. Zatkaj szmata zeby syfu nie naleciało.

    Potem oczywiście odpowietrzanie sprzęgła.
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

  7. #7
    lord_wojt
    Gość

    Domyślnie

    z pompa i wysprzeglikiem juz obczailem sprawe bedzie troche pracy ale da rade

    Natomiast obawiam sie o linke reczego nie wiedzialem ze sa dwie potrzebne mam jedna

    Na szczescie nie dziala mi zacisk tylko na jednym kole wiec wystarczy jedna tylko jak sadzicie lepeij wymienic 2 i wstawic nowe czy zostawic ta co dziala a wymienic tylko ta co nie dziala ??

    Mam jeszcze jedno pytanie ogladalem dzis dokladnie Imolke na kanale przy wymianie rury kolektorowej i zauwazylem ze mi zwisa jeden przewod ktory wychodzi ze zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego:/

    Gdzie ten gumowy przewod trzeba podlaczyc i czy wogole sie go gdzies podlacza?? czy to rodzaj odpowietrznika czy rodzaj przeplywki majcej na celu odprowadzenie nadmiaru plynu chlodzacego

    Niepokoi mnie to czy moglby ktos to sprawdzic?? dzieki wielkie za pomoc

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    to odpowietrzenie z gory tez to widac powinno wychodzic z korka

  9. #9
    dav13
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli jedna linka jest dobra to możesz wymieni tylko jedną, ale ja na początek ściągnął bym obydwa bębny i jeśli linka byłaby rzeczywiści dobra to bym ją przepuścił olejem, rozruszał i zostawił. Przy okazji zobaczysz sobie stan szczęk hamulcowych i bębnów.

  10. #10
    lord_wojt
    Gość

    Domyślnie

    a no wlasnie rozkrecalem bebny i wylukalem ze z praej mi ciagnie i zaciski plus tloczek dzialaja a na lewym kole nie :/ choc gdy sie dotknie lewa linke doslownie 30cm przed bebnem to czuc napiecie linki jakies ruchy frok wymienie ta lewa linke :/


    ale teraz tak co z tym odpowietrznikiem ze zbiornika plynu chlodzacaego drugi koniec tej linki ma wisiec luzem ?? niegdzie nei polaczaony ?? bo jakos tak dziwnie by tak bylo powiedzcie mi gdzie macie ten odpowietznik podlaczony ?? w33

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-03-2015, 23:15
  2. [145] Kilka pytań na temat napraw kilku usterek ;)
    Utworzone przez Kuleski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 11-02-2013, 19:20
  3. [164] Kilka pytań - dalszy część napraw Alfy
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 03-02-2011, 23:12
  4. [155] Książka napraw do Alfy 155
    Utworzone przez wojtekalfa155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 15:42
  5. kilka napraw w 156 2.5 L- prosba o pomoc:)
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-08-2008, 16:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory