Witam, jakieś rady? sposób ? na odkręcenie śrub zawieszenia tylnego- chodzi mi o kompletnie wszystkie śruby. przeglądałem tutoriale z działu zrób to sam i aż dziwię się, że koledzy nie mieli problemu z odkręceniem i wymiana np. tulei na tylnym dolnym wahaczu zajmowała góra 2h na stronę... wczoraj wieczorem spryskałem wszystko penetratorem i wyczyściłem z rdzy i brudu a śrub i nakrętek nie mogę ruszyć ( udało się tylko odkręcić śrubę od pionowego drążka "Z" i drążka regulacji zbieżności... z innymi mam totalny problem, chciałem to zrobić sam ale obawiam się, że będę musiał oddać auto do mechanika. zapraszam do dyskusji i podsuwania pomysłów...
czy naprężenia na zwieszeniu mogą generować takie problemy, że nie mogę ruszyć śrub ? czy moja wyobraźnia w złym kierunku idzie ? znalazłem przynajmniej 2 tematy, w których koledzy tobili to z poziomu podłogi w garażu, niestety nie mam kanału ale dupka dość wysoko stoi...