Witam kolegów. Proszę o ocenę logów doładowania. Problem jest w tym że ciśnienie doładowania trochę faluje. Widziałem logi na forum i jeśli jest wszystko ok z samochodem co ciśnienia się ładnie pokrywają (zadane i zmierzone) a u mnie trochę skacze
"Czas" "Obroty silnika" "Zmierzone ciśnienie doładowania" "Oczekiwane ciśnienie doładowania" "Otwarcie zaworu overboost" "TAG"
"s" "obr/min" "mBar" "mBar" "%" " "
0,00 1098,0000 1046,0000 992,0000 75,0000 ""
0,60 1074,0000 1033,0000 992,0000 75,0000 ""
1,25 1090,0000 1031,0000 1397,0000 75,0000 ""
1,89 1098,0000 1076,0000 1404,0000 75,0000 ""
2,53 1150,0000 1113,0000 1410,0000 75,0000 ""
3,18 1208,0000 1147,0000 1422,0000 75,0000 ""
3,82 1251,0000 1181,0000 1466,0000 74,3200 ""
4,47 1318,0000 1221,0000 1539,0000 74,3400 ""
5,11 1359,0000 1269,0000 1617,0000 74,4000 ""
5,75 1426,0000 1327,0000 1736,0000 72,7900 ""
6,40 1501,0000 1406,0000 1810,0000 72,3500 ""
7,05 1558,0000 1518,0000 1876,0000 67,9400 ""
7,66 1644,0000 1666,0000 1939,0000 62,7600 ""
8,30 1740,0000 1840,0000 2006,0000 61,5100 ""
8,91 1836,0000 1957,0000 2063,0000 58,7200 ""
9,51 1934,0000 2031,0000 2120,0000 56,7500 ""
10,16 2065,0000 2076,0000 2141,0000 53,3100 ""
10,76 2170,0000 2105,0000 2161,0000 51,3200 ""
11,41 2274,0000 2110,0000 2167,0000 48,9600 ""
12,05 2401,0000 2169,0000 2167,0000 45,9400 ""
12,69 2504,0000 2108,0000 2167,0000 47,9200 ""
13,34 2608,0000 2097,0000 2167,0000 47,3200 ""
13,98 2713,0000 2140,0000 2164,0000 45,5300 ""
14,63 2819,0000 2195,0000 2156,0000 42,8800 ""
15,27 2914,0000 2171,0000 2147,0000 42,7400 ""
15,92 3014,0000 2081,0000 2142,0000 43,5000 ""
16,56 3092,0000 2079,0000 2142,0000 42,4800 ""
17,20 3183,0000 2113,0000 2142,0000 42,7900 ""
Teraz co już zrobiłem. Założony nowy zawór overboost pierburg(oraz przeniesiony na obudowę aku) nowe wężyki podcisnienia + opaski skręcane.
Dolot szczelny + wszystkie opaski nowe
Dzisiaj wykręciłem gruszkę dla świetego spokoju jest szczelna, w dobrym stanie( wymoczyłem ją też w nafcie) jest wciągana po przekręceniu kluczyka oraz wraca po zgaszeniu silnika.
Po odkręceniu sprawdziłem czy zmienna geometria chodzi i działa płynnie w całym zakresie tak lekko że małym palcem można ją bez problemu ruszać.
Co jeszcze może być bo ja już nie mam żadnych pomysłów

Nie zwracajcie uwagi że turbo późno wstaje poprawię jutro sztangę bo dziś silnik gorący po logowaniu był.