Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Bite 90* i kłodą nie ruszysz...

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    alfa 147 1.6 ts
    Postów
    3

    Domyślnie Bite 90* i kłodą nie ruszysz...

    Hej, zakupiłem dzisiaj swoją pierwszą alfę. tzn model 147 1.6TS z gazem BRC. Mam problem polegający na tym, że silnik zawsze czy to po postoju, czy to na chodzie pokazuje na desce rozdzielczej 90* i nie rusza w żadną stronę. Na pewno to niemożliwem ale co można z tym fantem zrobić. Dodam, że wszystko pracuje ładnie a dopiero po dojechaniu do domu się zorientowałem o takim fakcie!!

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    Była 147 JTD jest 1.6ts 105
    Postów
    119

    Domyślnie

    Może zwyczajnie termostat.
    Jak masz wył.stacyjkę to też na 90c*?
    Może być to spięcie w instalacji,lub nie udany chiptunig (taki co oszukuje temperature silnika)

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar Rufi76
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 1.6 16V 120KM
    Postów
    173

    Domyślnie

    Czekaj jak przekręcasz kluczyk w momencie jak silnik jest zimny to odrazu wskazuje 90stopni?

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    alfa 147 1.6 ts
    Postów
    3

    Domyślnie

    Od razu 90* i bez jakichkolwiek zmian. Na wyłączonej stacyjce opada. A może to być zrobione pod gaz żeby od razu się przełączał? Bo w sumei szybko to przełączanie idzie... Ale w sumie jak przy upałach tak będzie to wentylator nie schłodzi silnika i się przegrzeje... Więc wole żeby było normalnie.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    Była 147 JTD jest 1.6ts 105
    Postów
    119

    Domyślnie

    hmmm...przypominam sobie,że miałem tak w innym aucie i to po wizycie u mechaniora. Winien był przygnieciony kabelek do masy,najzwyczajniej go przyciął jak składał auto.

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar Rufi76
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 1.6 16V 120KM
    Postów
    173

    Domyślnie

    W kompie gazowym ustalasz przy jakiej temp. ma się przełączyć i najczęściej ma własny czujnik na reduktorze. Najlepiej w miarę szybko podjedź do jakiegoś elektryka bo możesz mieć jakiś problem z przegrzewającym się silnikiem i przez małe oszustwo zakamuflowali do sprzedaży ten problem. Nad skrzynią biegów masz przykręcony termostat i chyba w nim masz czujnik temperatury. Zobacz tam czy nie ma śladów kombinowania. Czy wogule wpięta jest wtyczka od czujnika.

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    alfa 147 1.6 ts
    Postów
    3

    Domyślnie

    Oki dzięki, jade zobaczyć... w razie co, można zawsze coś jeszcze podziałać

    - - - Updated - - -

    No dzisiaj normalnie, zauważyłem że silnik bardzo powoli stygnie. Czy to normalne? Tzn zostawiam na godzinę z 90*, po powrocie jest lekko poniżej 90*. Jedyne co mechanik mi powiedział, że uszczelka pod głowicą do wymiany.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Coś nie jasna ta twoja historia - działa wskaźnik czy nie i skąd wiadomo,że uszczelka do wymiany?

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Mi to wygląda na "tuning" handlarza

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar Rufi76
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 1.6 16V 120KM
    Postów
    173

    Domyślnie

    Tak właśnie podejrzewałem że to może uszczelka albo termostat ale nie chciałem krakać i siać zamętu.
    Ostatnio edytowane przez Rufi76 ; 21-08-2013 o 18:53 Powód: Błąd

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory