-
Użytkownik
Embrion
Bite 90* i kłodą nie ruszysz...
Hej, zakupiłem dzisiaj swoją pierwszą alfę. tzn model 147 1.6TS z gazem BRC. Mam problem polegający na tym, że silnik zawsze czy to po postoju, czy to na chodzie pokazuje na desce rozdzielczej 90* i nie rusza w żadną stronę. Na pewno to niemożliwem ale co można z tym fantem zrobić. Dodam, że wszystko pracuje ładnie a dopiero po dojechaniu do domu się zorientowałem o takim fakcie!!
-
Użytkownik
Dwusuwowiec
Może zwyczajnie termostat.
Jak masz wył.stacyjkę to też na 90c*?
Może być to spięcie w instalacji,lub nie udany chiptunig (taki co oszukuje temperature silnika)
-
Czekaj jak przekręcasz kluczyk w momencie jak silnik jest zimny to odrazu wskazuje 90stopni?
-
Użytkownik
Embrion
Od razu 90* i bez jakichkolwiek zmian. Na wyłączonej stacyjce opada. A może to być zrobione pod gaz żeby od razu się przełączał? Bo w sumei szybko to przełączanie idzie... Ale w sumie jak przy upałach tak będzie to wentylator nie schłodzi silnika i się przegrzeje... Więc wole żeby było normalnie.
-
Użytkownik
Dwusuwowiec
hmmm...przypominam sobie,że miałem tak w innym aucie i to po wizycie u mechaniora. Winien był przygnieciony kabelek do masy,najzwyczajniej go przyciął jak składał auto.
-
W kompie gazowym ustalasz przy jakiej temp. ma się przełączyć i najczęściej ma własny czujnik na reduktorze. Najlepiej w miarę szybko podjedź do jakiegoś elektryka bo możesz mieć jakiś problem z przegrzewającym się silnikiem i przez małe oszustwo zakamuflowali do sprzedaży ten problem. Nad skrzynią biegów masz przykręcony termostat i chyba w nim masz czujnik temperatury. Zobacz tam czy nie ma śladów kombinowania. Czy wogule wpięta jest wtyczka od czujnika.
-
Użytkownik
Embrion
Oki dzięki, jade zobaczyć... w razie co, można zawsze coś jeszcze podziałać
- - - Updated - - -
No dzisiaj normalnie, zauważyłem że silnik bardzo powoli stygnie. Czy to normalne? Tzn zostawiam na godzinę z 90*, po powrocie jest lekko poniżej 90*. Jedyne co mechanik mi powiedział, że uszczelka pod głowicą do wymiany.
-
Coś nie jasna ta twoja historia - działa wskaźnik czy nie i skąd wiadomo,że uszczelka do wymiany?
-
Mi to wygląda na "tuning" handlarza
-
Tak właśnie podejrzewałem że to może uszczelka albo termostat ale nie chciałem krakać i siać zamętu.
Ostatnio edytowane przez Rufi76 ; 21-08-2013 o 18:53
Powód: Błąd
Tagi dla tego tematu
Uprawnienia
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum