Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie Prośba o analizę logów 1.9 jtd 16v 140km

    Proszę o analizę logów. Powoli zaczyna brakować pieniążków i cierpliwości. Problem to przeładowanie i dymienie na czarno. Turbo po regeneracji, czujniki, przepływomierz, wężyki, czyszczenie kompleksowe włącznie z kolektorem.

    alfa miasto wykres.csv.txtalfa obwodnica.csv.txt

    Żeby odczytać pliki usuńcie sobie rozszerzenie txt z pliku. Nie miałem innego pomysłu jak wrzucić

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie

    Ponawiam

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    widac jak overboost w pewnym momencie sie zacina. Od tego bym zaczął. Połączenia (kostka), wężyki. Sprawdź czy sztanga dobrze chodzi zaciągając wężyki ustami i sprawdzając szczelność gruchy.
    Logi kiepskie. Szkoda ci wdusić gaz do podłogi od 1500 obrotów do oporu i przeciągnąć go do 4000 ?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Długi1987 Zobacz post
    Proszę o analizę logów. Powoli zaczyna brakować pieniążków i cierpliwości. Problem to przeładowanie i dymienie na czarno. Turbo po regeneracji, czujniki, przepływomierz, wężyki, czyszczenie kompleksowe włącznie z kolektorem.

    alfa miasto wykres.csv.txtalfa obwodnica.csv.txt

    Żeby odczytać pliki usuńcie sobie rozszerzenie txt z pliku. Nie miałem innego pomysłu jak wrzucić
    Logi są nieprawidłowo wykonane i z tego powodu nikt nie chce tutaj pomóc. Logi z parametrów które chcesz tu analizować należy eksportować z procesu przyśpieszania na 4tym lub 5tym biegu z nogą w podłodze od 1000 rpm do 3500rpm . Takie logi są dość proste i przyjemne w analizie. Twoje logi są z muskania pedału gazu i takiego dodawania go i odejmowania co utrudnia interpretację. Na pierwszy rzut oka masz ogromne przeładowanie bo prawie 3 bary. Prawdopodobnie actuator turbosprężarki nie został odpowiednio wyregulowany przez to zmienna geometria łopatek prowadnicy jest nieodpowiednio wysterowywana. Zrób prawidłowo logi a do parametrów dorzuć jeszcze ciśnienie paliwa na listwie CR (zmierzone i docelowe) oraz korekty wtryskiwaczy. Na forum są informacje jak te logi wykonać. Wrzuć tu swoje logi to postaram się coś o tym powiedzieć. Pozdrawiam

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie

    Wrzucam lepsze logi do analizy. Proszę o pomoc. Dodam tylko że wszystkie czujniki, wężyki, overboosty wymienione. Turbo po regeneracji


    LOGI.rar

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Długi1987 Zobacz post
    Wrzucam lepsze logi do analizy. Proszę o pomoc. Dodam tylko że wszystkie czujniki, wężyki, overboosty wymienione. Turbo po regeneracji


    LOGI.rar
    Wracaj do warsztatu gdzie ci to turbo regenerowali i montowali do samochodu. Zmienna geometria jest niewyregulowana!!! Sztanga actuatora praktycznie przykręcona byle jak i tez na logach widać tak pracuje jak jest przekręcona. Aż dziwie się że nie wywala ci MCSFa i błędu przeładowania P0235 i P0236... Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Prawie 3bary :O

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie

    Co do MCSFa to go wywala. Turbina już 2 raz lądowała na stole u turbiarza bo przeładowanie dalej się pojawiało. Po regulacji powiedział że cięgno jest ok. Po tym co czytam to regulacja powinna odbywać się na aucie (?). Rozmawiałem z Mechanikiem z ASO to powiedział że jak oni dostają turbiny po regeneracji to nic nie ustawiają tylko montują takie jakie przyszły i działają ;]

Podobne wątki

  1. Prośba o analizę logów.
    Utworzone przez michal.115 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 17:39
  2. Prośba o analizę logów 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 06:27
  3. Prośba o analizę logów JTD 105km
    Utworzone przez mkenad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 14:53
  4. [156] JTD - szarpie, brak mocy; prośba o analizę logów
    Utworzone przez adamek_b w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-07-2013, 12:38
  5. Prośba o analizę logów 1.9 JTD 8v (105km do 140km)
    Utworzone przez Voytheck w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 16:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory