Witam!
Dziś postanowiłem zabezpieczyć antykorozyjnie progi w środku. Z prawej strony powiedzmy było czystko, brak wilgoci i piachu. Natomiast z lewej strony.... pod przednią zaślepką pełno drobnego pyłu, a pod tylną prawie błoto (w dwóch środkowych OK). Powiedzcie mi proszę skąd w ogóle ten pył i wilgoć? Jak progi są połączone z resztą nadwozia? Czy są jakieś kanały po których może spływać do nich woda czy jak.... Z miesiąc temu zdjąłem zaślepkę w nadkolu tylnym, prysnąłem Fluidolu, a jego częsć wyleciała pomiędzy łączeniem błotnika a nadkolem (tam gdzie te elementy są zgrzewane, na wysokości połowy drzwi) - mam nadzieję, że jakoś jasno tłumaczęAuto kiedyś dostało w lewe tylne drzwi, widać też, że ucierpiał próg pod tymi drzwiami (beznadziejnie wyprowadzona w jednym miejscu szpachla) i delikatnie kawałeczek błotnika za nimi. Coś może źle złożone zostało przez "speców" czy fabrycznie to jakieś niedopatrzenie?
Dziękuję za jakąkolwiek podpowiedz
Ł.