Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Sprzęgło - różnice

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie Sprzęgło - różnice

    Witam Was,
    mam pytanie techniczne,
    z racji tego, że zacząłem kompletować zestaw sprzęgło + dwumas, w przyzwoitej cenie łyknąłem kompletne, nowe sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) o nr 71786386 - niestety sugerując się danymi na różnych stronach, a nie eperem (nie mogłem się do niego zalogować) okazuje się, że jest ono do wersji silnikowej M15, natomiast jak już sprzęgło doszło i udało mi się połączyć z Eper, to w mojej alfie jest wersja silnika M92, ale z tego co widzę, skrzynie są te same.
    Czy ktoś orientuje się, czym się różnią te 2 rodzaje silników i czy rzeczywiście sprzęgło może nie pasować?

    Jeśli nie będzie pasować, to mogę odsprzedać osobie potrzebującej w dobrej cenie

  2. #2
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    generalnie sprzegło bedzie pasowac, M15 to silnik CF3, M92 to CF4, chyba ze masz CF 170km, to wtedy sprzegło szybciutko sie skończy.

    pzd.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 27-08-2013 o 22:59

  3. #3
    afterace
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fisz Zobacz post
    Witam Was,
    mam pytanie techniczne,
    z racji tego, że zacząłem kompletować zestaw sprzęgło + dwumas, w przyzwoitej cenie łyknąłem kompletne, nowe sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) o nr 71786386 - niestety sugerując się danymi na różnych stronach, a nie eperem (nie mogłem się do niego zalogować) okazuje się, że jest ono do wersji silnikowej M15, natomiast jak już sprzęgło doszło i udało mi się połączyć z Eper, to w mojej alfie jest wersja silnika M92, ale z tego co widzę, skrzynie są te same.
    Czy ktoś orientuje się, czym się różnią te 2 rodzaje silników i czy rzeczywiście sprzęgło może nie pasować?

    Jeśli nie będzie pasować, to mogę odsprzedać osobie potrzebującej w dobrej cenie
    A tak z ciekawości, jaki masz przebieg w aucie? I jaka to ta dobra cena na ten komplet jeśli można spytać? Bo mi też się, niestety, powoli kończy.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Iwan87
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    GT 1.9 JTD 150 KM Distinctive
    Postów
    538

    Domyślnie

    podłączam się do pytania Kolegi powyżej - How much ?

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Miedzy 550 a 650zl


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie

    No właśnie Dżordżu, po zrobieniu tych rzeczy chciałem się powoli przymierzać do programu na jakieś 175KM jak się uda i jak się uporam z problemami z mocą, czyli rozumiem, że to sprzęgło fabrycznie jest mniej wytrzymałe od tego, które jest dedykowane do CF4, więc chyba nie ma sensu go zakładać ?

    Obecnie przebieg 225tys. a z tego co wiem po historii serwisowej, sprzęgło wymieniane było jeszcze na gwarancji z racji jakiejś usterki przy przebiegu auta 20tys., więc już kupa kilometrów za nim.

    Myślę, że jeśli będę sprzedawał to za 5 stówek, może ciut taniej odstąpię

  7. #7
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jak bedziesz jeździł "normalnie" to troszke wytrzyma, to zalezy od wielu czynników, jak Ci program napiszą(gdzie wyjdzie moment max.), ile wydmucha km i Nm, stylu jazdy, stanu dwumasy.
    wielu userów jeździ na takich sprzegłach, lecz trzeba sie liczyc z tym ze sprzegło szybko sie przypali, nie wytrzyma i zacznie puszczac.

    ja jeżdze na taki i nie mam powodów do narzekan 188 i 380Mm okolo30kkm.


    pzd.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 28-08-2013 o 18:48

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie

    Dwumas też będę raczej wymieniał, moment i km bardziej mi się przydadzą w trasie, w mieście od świateł do świateł nie szaleję i nie strzelam ze sprzęgła.

    Dzięki za inf.

  9. #9
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    no to nie masz powodów do zmartwien, zakładaj i już.

    pzd.

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie

    Świetnie, dzięki za podpowiedzi,

    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [145] JTD - różnice?
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 14:55
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 10:59
  3. Sprzęgło - różnice między 2.5 a 3.0
    Utworzone przez matber1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 17:47
  4. [145] różnice po FL
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2010, 20:14
  5. [156] 3.0/166 a 3.2/156 różnice
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2009, 13:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory