[147]

Mateoo92

Nowy
Auto
Alfa Romeo 147 Ti 1.9 JTDm 150 KM
[147] Audio dla początkującego zaraz po zakupie Alfy

Witam Wszystkich
Mam pytanie głównie do użytkownika Proxim@ar gdyż chyba najlepiej zna się na rzeczy:
Kolego szukam nagłośnienia do swojej alfy ( zdj dostępne w dziale "Tu się Witamy")
nie szukam jakiegoś super audio, warunek jest właściwie jeden : ma głośno grać i oddawać głębie dźwięku
Plany : naczytałem się o głośnikach hertz , podobno są wystarczające
głośniki były by na przód + wygłuszenie taśmą dekarską (ewentualnie może polecisz inne rozwiązanie , ile bym jej potrzebował);
głośniki na tył chyba nie potrzebne bo fabryczne nie są najgorsze chyba że się mylę;
radio : tu dylemat , chciałbym aby działało sterowanie z kierownicy , ewentualnie nawet bez wymiany , nie znam się jak polecisz tak będzie ;
tuba była by jakaś używka może jakieę modele ??? nie musi mocno bębnić , aby było troszkę ewentualnie z tyłu czuć po plecach;
wzmacniacz : jak wyżej , nie znam się kompletnie , mile była by widziana możliwość ewentualnej rozbudowy tj. podłączyć tylne głośniki do niego;
Jaki zestaw mógłbyś mi zaproponować aby był w rozsądnej cenie i miał wyżej wymienione parametry, by wszystko fajnie ze sobą współpracowało ( nie kupowałbym od razu całego zestawu lecz po częściach)
czekam na propozycje :-)
Pozdrawiam

Ostatnia edycja:
Pierwsze co zrób to wygłusz przednie drzwi, taśma dekarska z tego co się naczytałem lubi spływać jak jest gorąco. Polecam Ci zakupić maty STP silver. U siebie tak zrobiłem i wyszło ok 250-300zł za maty (przednie drzwi)

Najlepiej podaj budżet jakim dysponujesz bo tak to nikt Ci nie doradzi dobrze :)

budżet raczej nie gra roli , chciałbym aby to jakoś grało, nie chcę najdroższego sprzętu markowego ale tez nie taki badziew , jestem otwarty na propozycje , wolabym by wyszło w miarę tanio ;-)