Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Temat: [156] Wymiana głośników - plug & play

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar destikero
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    159 SW TI 2.4 JTDm Q-Tronic
    Postów
    195

    Domyślnie [156] Wymiana głośników - plug & play

    Witam,

    na wstępie proszę, aby nie mieszać mnie z błotem i nie wskazywać na opcję szukaj, szukaj, bo szukałem i nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi

    Mój problem jest następujący: chciałbym wymienić głośniki w mojej alfie, aby uzyskać lepsze brzmienie. Nie będę wygłuszał drzwi, ani montował wzmacniacza. Jestem przekonany, że przyzwoite głośniki nawet na niewygłuszonych drzwiach zagrają lepiej niż fabryczne śmiecie. Zamierzam pozostawić też fabryczne radio.
    Moim problemem jest to, że mam 2 lewe ręce i nie znam się kompletnie na car-audio.

    Chciałbym więc kupić głośniki na przód takie, żeby wymiana była jak najprostsza. Takie plug & play. Stare wyjmuję i wkładam nowe

    Da się tak? Jeśli się da, to jakie kupić, żeby pasowały i przyzwoicie grały? Czy mam kupić same duże głośniki czy również wymienić piszczki (tweetery)?

    Proszę o wyrozumiałość i pomoc

    Pozdrawiam,
    Paweł

    P.S. To niby mój pierwszy post na tym forum, więc chciałbym się przywitać ze wszystkimi. W zasadzie to jednak nie jestem taki nowy. Miałem już konto na alfaholikach, jednak pewnie z powodu długiej nieobecności na forum zostało skasowane.
    Ostatnio edytowane przez destikero ; 26-08-2014 o 13:08 Powód: brak kultury i wychowania. zapomniałem się przywitać :)

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    w ten sposób nawet nie rób. albo kup byle śmiecie za 250zł, różnicy nie usłyszysz albo nie poradzisz sobie i tak z montażem.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar destikero
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    159 SW TI 2.4 JTDm Q-Tronic
    Postów