Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Radio Android etc.

  1. #1
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie Radio Android etc.

    Jak w temacie myślę o wywaleniu nawigacji wieszanej na szybie i aktualnego radia na rzecz http://allegro.pl/android-4-0-4-nowo...485102560.html Co powiedziecie o tym. Melomanem nie jestem muzyka raczej się u mnie cicho sączy z głośników i wymagam jako takiej jakości bez szumu trzasków itd ale nic ponad to. Wygluszyłem co prawda drzwi i wstawiłem lepsze głośniki niż fabryka ale też oczywiście bez przerostu formy nad treścią. Radio mnie zainteresowało z powodu możliwości odpalenia Win CE na tym urządzeniu bo jak wiadomo aktualna wersja automapy na Androida to mocna porażka więc nie ocenionym jest fakt że wersja na Win będzie działać a przy okazji sporo możliwości samego androida można wykorzystać w aucie.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar burza_wroc
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    120

    Domyślnie

    Wygląda fajnie ale podejrzewam, że jakość dźwięku z tego urządzenia nie zbyt zadowalająca.. Nawet dla kogoś kto nie jest melomanem Ja tam jestem zwolennikiem dobrego radia + osobnej navi

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar KKamil
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Helmond, Holandia
    Auto
    156 2.0 JTS SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Też się własnie zastanawiałem nad takim rozwiązaniem, ale na razie są ważniejsze wydatki

    BTW
    Drogo sobie koleś krzyczy za to, bardziej polecam http://www.chinavasion.com/china/who...ar_DVD_Player/

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    444

    Domyślnie