Sida 1 med 2 12 SistaSista
Pokaż wyniki od 1 till 10 med 13

Om: bedragare

Användaren Expert Avatar andrzej1980
    Gick
    09 2010
    Bor i
    Hoteles estelar
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Meddelanden
    1,202

Domyślnie bedragare

Herre, mer än 2 år sedan en Herr Bikermarkowi från forum skickas del till 155 på sina egna kostnaden för mer än 220 rubel. Jag väntade över 2 år för pengar skäl för finansiella problem, Herr Märke , och jag var en tolerant person. För en vecka sedan, efter att ha skrivit mina SMS, jag fick ett sms i samband med den information som jag kommer att debiteras 200 guld den här veckan fortsätter att sälja som 2 år. Jag hade kollegor från forum som vi har är möjligt för någon oärligt att snubbla och har för människor av god hjärta .Du ska inte hjälpa människor.

› Więcej...: bedragare
    Ostatnio edytowane przez andrzej1980 ; 09-08-2015 om 18:37

ViP Expert Avatar Rigidigi
    Gick
    04 2006
    Bor i
    SB och WX Y..
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Meddelanden
    1,108

Domyślnie

Från vad jag vet, inte bara du har sådana problem. Och att tro att någon var en moderator...

Gick
    09 2010
    Bor i
    Hoteles estelar
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Meddelanden
    1,202

Domyślnie

När killen med forum nick Patrick skickas del mer än 650 guld på när killen lugnat ner sig. Om det är ,men jag vill varna andra. Låt dig inte luras, gatkę ekonomiska problem, etc. När du har ett mjukt hjärta, sedan har du en solid känd som. - Det finns ett fåtal människor på forumet som inte omedelbart skickas utan pengar till din kostnaden och aldrig haft problem. Dziaru är en av dem.

Användaren Alpha och omega
    Gick
    01 2010
    Bor i
    QUACK
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Meddelanden
    373

Domyślnie

Jag var också tvungen att ha någon från forumet jag får inte betalt, men som ni vet, människor är olika.

Gick
    09 2010
    Bor i
    Hoteles estelar
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Meddelanden
    1,202

Domyślnie

Därför vill jag varna andra, 200 rubel är inte mycket pengar, men hur gościo kommer att göra så för 4 eller 5 personer som redan samlas , och jag vet att jag är inte en att bli lurad av Varumärket

Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Gick
    10 2005
    Bor i
    SV
    Auto
    Alpha bryter på dagen för köpet, och detta tillstånd varar fram till dagen för avyttring.
    Meddelanden
    7,432

Domyślnie

Citat Skrev andrzej1980 Zobacz post
    När killen med forum nick Patrick skickas del mer än 650 guld på när killen lugnat ner sig.
    Om så är fallet med gratis prata en del är inte något 166
    Men allvarligt, mycket övertygad om dig.
    Vem vill strävar efter vägen,
    vem vill inte ser skäl.
    GASOL 155 V6-163 HP-var
    156 V6 LPG-190 KM-var
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed och TIS.-var
    166 2.0 V6 TB -215 KM - TIS-var
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Gick
    09 2010
    Bor i
    Hoteles estelar
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Meddelanden
    1,202

Domyślnie

Sopor 166 inte mig. Med avseende på tillförlitlighet , det första fallet att någon utan pengar inget skickades , om han får en tatuering, ja , han kan göra någonting utan pengar för att skicka, och du alltid har förtroende för att allt kommer att bli bra. Men kallade märket, du vet, moderator och jag var såld. Inte bara mig , men jag är förvånad över att jag var den enda eleven beskrev det på forumet

Användaren JAG ÄR NY - skrik inte!
    Gick
    12 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtd
    Meddelanden
    21

Domyślnie

Jag kanske är konstig, men jag har inte pengar, jag behöver inte köpa något, bara stolthet skulle inte låta mig någon att dra för pengarna. Men det finns människor och vänner. Andrzej1980 respekt för att hjälpa andra, jag tänkte i detta land för 5 rubel varandra, för att ...

Användaren Dwusuwowiec Avatar CARENZO
    Gick
    02 2010
    Bor i
    SBE
    Auto
    88147
    Meddelanden
    142

Domyślnie

Det är bra att du, hur mycket tid du tror att du kommer att få pengar. Denna situation är Ditt fel, vet du det? Postförskott eller betalning först, väntar på påfyllning. Jag gör en massa gånger, jag gjorde ett undantag och gått. Någon som inte har pengar, inte göra honom av intresse, och jag tror att i rubriken företaget du har en "volontär" är en annan fråga.

Citat Skrev andrzej1980 Zobacz post
    Herre, mer än 2 år sedan en Herr Bikermarkowi från forum skickas del till 155 på sina egna kostnaden för mer än 220 rubel. Jag väntade över 2 år för pengar skäl för finansiella problem, Herr Märke , och jag var en tolerant person. För en vecka sedan, efter att ha skrivit mina SMS, jag fick ett sms i samband med den information som jag kommer att debiteras 200 guld den här veckan fortsätter att sälja som 2 år. Jag hade kollegor från forum som vi har är möjligt för någon oärligt att snubbla och har för människor av god hjärta .Du ska inte hjälpa människor.

Användaren Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Gick
    01 2007
    Bor i
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Meddelanden
    7,540

Domyślnie

Citat Skrev sebo18188 Zobacz post
    Jag var också tvungen att ha någon från forumet jag får inte betalt, men som ni vet, människor är olika.
    Kom på virke från GTA! Jag ska vara den första och, åtminstone för en liten summa

- - - Uppdaterat - - -

Citat Skrev sebo18188 Zobacz post
    Kom på virke från GTA! Jag ska vara den första och, åtminstone för en liten summa

Jag har nyligen killarna från den tyska forum jag skickar grejer till ett belopp grovt över 3000 UAH. Trots att jag är från Ryssland, men 3 av dem var betalt i förväg och artigt (fast kanske inte utan spänning ) väntar på ditt paket.
    Att denna uppfattning, att tjäna jag hade för några år att arbeta där, och skicka andra stora, förmodligen (belopp på ca 10-50 Euro) i väntan på betalning från dem. Gick till världen som efter många år av krig, hittade live, ärlig Pole, och nu drar lukten istället för att stanken...

I livet, det beror på. Människor kanske glömmer bort, har inte tid eller tillfälliga pengar, men äntligen har saker och ting till slut.

Liknande ämnen

1. [Ge] Uppmärksamhet bedragare!
    Skapad hitman047 i Andra avsnittet
    Svar: 0
    Senaste inlägg författare: 23-09-2014, 21:46

Taggar för detta tema

Befogenheter

• Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •