Strona 1 z 79 123456789101151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 783
  1. #1
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    Postów
    2,660

    Domyślnie Prośba o oględziny samochodu

    Poniżej wpisujemy prośby o obejrzenie aut z aukcji aut znajdujących się w danym regionie.


    › Więcej...: Prośba o oględziny samochodu
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację

  2. #2
    wicher123
    Gość

    Domyślnie

    Witajcie,gdyby ktoś z Was widział,wiedział,że ktoś chce sprzedać Alfę Romeo 156 2.0 TS ok rok 2000-2001 (najlepiej przez komis,zamiana auta wchodzi w grę) to proszę dajcie znać.
    Śledzę Allegro,komisy w Nysie i okolicach i jestem załamany,nic ciekawego nie ma
    Dlatego bardzo będe wdzięczny za Waszą pomoc.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
    wicher123-Wojtek
    gg1048415
    602438351

  3. #3
    szdar77
    Gość

    Domyślnie Alfa 166 prośba

    Mam prosbe do mieszkających niedaleko Miejscowości Góra woj .dolnosląskie.
    Znalazlem ciekawą według opisu Alfa 166 jednak jest to kawał drogi odemnie ok 400km.może mógłby ktoś rzucić na nia okiem czy gra jest warta świeczki
    będe bardzo wdzięczny oto link do ogłoszenia: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9438001
    pozdrawiam!


    Panowie! Proszę nie pisac w dolnej partii forum o oględzinach samochodu skoro macie przyklejony wątek wyżej, następnym razem będą premie
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 31-07-2009 o 11:58

  4. #4
    piotr9008
    Gość

    Domyślnie alfa 156 1.9 jtd - wałbrzych prośba o opinie

    Witam.
    Mam na oku ten egzemplarz alfy:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9309761

    Czy mógłby ktoś mi polecić jakiś serwis w okolicy który sprawdzi ją przed ewentualnym zakupem?
    Może dostrzegacie coś na podstawie zdjęć czy opisu... Ogólnie proszę o opinie.
    Pozdrawiam.

  5. #5
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
    Postów
    854

    Domyślnie

    Powiem tak - też kupowałem auto w Wałbrzychu od kolesia który zajmuje sie sprowadzaniem tych aut. Moje było ściągnięte z Holandii i to tez widzę ze jest na takich samych blachach jak moje. Zorientuję sie jutro czy to jest ten sam koleś po numerze telefonu bo ojciec ma chyba jeszcze go w komórce. Jesli to jest ten samo koleś tooooo...chyba odradzam bo - koleś mnie przekręcił na grubo ponad 50tyś na liczniku. Auto było sprawdzane przed kupnem w serwisie ale wygląda na to że to był zaprzyjaźniony z tym handlarzem serwis bo tam na komputerze niby nic nie wyszło.
    ALE... z drugiej strony prócz kręconego licznika auto jest w bardzo dobrym stanie jak na ten przebieg!! /a ma podobno koło 260 tyś. tak wykazało późniejsze badanie w ASO/.
    Zero luzów na zawieszeniu, żądnych stuków baaa... byłem nawet ostatnio na hamowni i wynik zamiast 115KM i 275nm serii wyszedł... 120KM i 295nm!!
    więc w sumie można powiedzieć szczęście w nieszczęściu, ale może po prostu w Holandii dbają o auta.
    Dodam jeszcze że koleś jak mu oznajmiliśmy że sprzedał nam kręcone auto to powiedział że nic mu o tym nie wiadomo i że w każdej chwili może nam oddać kasę.
    Auto jednak zostało i sprawuje się nienagannie

    Jeśli szukasz serwisu to tylko i wyłącznie w autoryzowanym serwisie fiata. W Wałbrzychu jest taki.. badanie na komputerze i podnośniku to koszt 200zl

    Dam znać jutro czy to ten sam numer, czy to ten sam handlarz


    hehehehehehe... oferty już nie ma
    Ostatnio edytowane przez flatbeet ; 31-07-2009 o 20:03

  6. #6
    shadow20
    Gość

    Domyślnie

    Witam wszystkich

    Mam Proźbe znalazłem taka oferte

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-146-114...-C9157589.html

    Wiecie może coś na temat tego samochodu lub jest możliwośc aby ktoś podjechał i zorientował sie jaki jest stan samochodu w rzeczywistości??

    Bede naprawde wdzieczny dziekuje i pozdrawiam wszystkich

  7. #7
    piotr9008
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Chce kupic ten egzemplarz alfy:
    http://www.allegro.pl/item703012110_...ryka_serw.html

    Ogolnie to jechalbym tam z moim kuzynem, ktory chce kupic od tego samego goscia tą:
    http://www.allegro.pl/item696538455_...r_1_9_jtd.html

    Mamy tam jechac na poczatku przyszlego tygodnia, czy jest ktos z okolic Zielonej Gory co moglby rzucic okiem na te autka ? A moze macie jakies spostrzezenia po opisie. Z gory dzieki

  8. #8
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
    Postów
    854

    Domyślnie

    hehehehe.. zabawnie wygląda fakt, że auta są od tego samego handlarza i mają takie same przebiegi ..to wzbudza moje największe podejrzenia
    diesel z tak małym przebiegiem, w takiej cenie.. superokazja

  9. #9
    piotr9008
    Gość

    Domyślnie

    ta co ma byc dla mnie ma 120 tys przebiegu. mowil gosciu ze kopiowal tylko aukcje.. w sumie wydaje sie dosyc zadbana. polecacie jakis warsztat/serwis w okolicy aby ja dobrze sprawdzic?

  10. #10
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
    Postów
    854

    Domyślnie

    jedz do serwisu Alfy Romeo najprościej. Właśnie sprawdzam i widzę że jest serwis w Zielonej Górze, tam Cię na pewno nie przekręcą bo wątpię żeby handlarz miał układy z ASO, żeby badanie tam było nierzetelne. 200zł i wiesz wszystko o samochodzie, komputer prawdę Ci powie. Najważniejsze to sprawdzenie na kompie czy poduszki są nabite, a jeśli są to czy nie było wcześniej żadnej ingerencji. Jak była to auto było bite poważnie bo jak to powiedział mi mechanik - "poduszki nie wybuchają przy 20/30 km/h" Kręcony licznik to jeszcze nie powód do rezygnacji z zakupu, liczy się stan faktyczny auta. wiem to po sobie
    daj znać czy kupiliście auta

Podobne wątki

  1. Prośba o oględziny samochodu.
    Utworzone przez Lukasz A. w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 22-03-2021, 23:52
  2. 147 Prośba o oględziny
    Utworzone przez homer2.13 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 08:37
  3. 147 Prośba o oględziny
    Utworzone przez homer2.13 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-10-2014, 17:32
  4. Propozycja zmian w dziale ,,Prośba o oględziny samochodu''
    Utworzone przez syfon w dziale Sprawy organizacyjne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-06-2014, 22:19
  5. prośba o oględziny
    Utworzone przez kashmeer w dziale Lubuskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 23:54

prośba dodatkowych oględzin samochodu

prośba o dodatkowe oględziny samochodu

jak napisac oględziny samochodu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory