Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17
  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    To naprawdę tani jest! Normalnie to ze 40 dyszki roboczogodzina kosztuje. Robiłeś tam już coś, można tam z Alfą podjechać czy tylko dojczwageny mile widziane?


    › Więcej...: Mechanik pilnie poszukiwany!

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arecky
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Germany
    Auto
    LANCIA Phedra 2,0 MultiJET
    Postów
    64

    Domyślnie

    Gosc robi wsio i zna sie na rzeczy ale pierwszy strzal za moim posrednictwem

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał arecky Zobacz post
    ale pierwszy strzal za moim posrednictwem
    masz z tego jakieś rabaty :p

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arecky
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Germany
    Auto
    LANCIA Phedra 2,0 MultiJET
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    masz z tego jakieś rabaty :p
    Absolutnie NIE.
    Wytlumacze Ci dlaczego.
    Gosc robi bardzo duzo na zlecenie od jednego mocno bogatego niemca i na potencjalnych nowych klientow nie ma zbytnio czasu ale jak dla moich ode mnie sie znajdzie
    Wiec reasumujac, jak bedzie nas wiecej byc moze bedziemy wpuszczani stale
    Moze sie jeszcze cos z ta cena da zrobic
    Jest tez na etapie budowania i otwierania dosc duzego warsztatu w Miliczu/ woj.dolnoslaskie

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Spokojnie, to tylko żart miał być, ba nawet jeśli byś miał coś z tego a mechanik jest wartościowy i w dobrej cenie to nie widzę w tym nic złego w najbliższym czasie mam do zrobienia uszczelnienie silnika bo mi coś pokapuje oliwa najprawdopodobniej, czasami widzę plamę pod autem jak odjadę i kilka pierdołek jeszcze.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arecky
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Germany
    Auto
    LANCIA Phedra 2,0 MultiJET
    Postów
    64

    Domyślnie

    Spoko zajedz do mnie to do niego podjedziemy i Ci wsio sprawdzi
    Wczesniej sie zamelduj kiedy bys chcial byc.

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar mgrMafia
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Legnica, DE-Kevelaer
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD 2010r.
    Postów
    103

    Domyślnie

    Cześć,

    szukam mechanika koło Kevelaer,Goch, Weeze (DE) lub w Holandii w okolicach Venlo lub Venray, takiego który jest mi w stanie sprawdzić wtryski Diesla (Boscha), wymienić rozrząd oraz w razie czego uszczelnić pompe wtryskową, ogólnie takiego zakładu któru zajmuję się serwisem Diesla,

    najprawdopodobniej mam któryś wtrysk padnięty i musze go zregenerować, ale nie wiem który i czy na bank tylko jeden, no i jakiś czas temu pompa wtryskowa zaczeła się pocić

    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 17:22
  2. Poszukiwany Mechanik!!!!
    Utworzone przez Mefsito w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-07-2014, 22:17
  3. Pilnie poszukiwany mechanik w krakowie lub okolicach
    Utworzone przez Mioto w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-06-2013, 14:07
  4. [146] wariator !!!!pilnie poszukiwany
    Utworzone przez kruszonn18 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 09:03

polski mechanik weeze

pilnie poszukiwany mechanik

mechanik weeze

polski mechanik w weeze

polski mechanik kevelaer

mechanik weeze blaszczyk

mechanik herllen

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce