Temat: Co dziś zrobiłem dla swojej Belli ?

  1. #13411
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2020
    Auto
    AR 159 SW, Honda Prelude 4gen
    Postów
    319

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annatar Zobacz post
    Dziś dałem się ponieść i kupiłem felgi na lato. Jeszcze niby mogę się wycofać, ale raz się żyje :-D
    To pochwal się jakimś zdjęciem., [emoji16] chyba że masz na celu budowanie napięcia. [emoji39]
    Cytat Napisał Krisk Zobacz post
    Ja dzisiaj czyściłem tapicerkę
    Jaka tapicerkę? Zwykłą? Skórę? Czym czyściłeś? Pytam, bo mnie to czeka, ja mam półskóry i kupiłem z takimi jakby zaciekami. Znajomy co pierze wnętrza mówił mi, że coś takiego wyłazi jak się w lecie pierze w pełnym słońcu i wyschnie za szybko. Nie wiem, nie znam się, powtarzam co usłyszałem bo nigdy nie czyściłem materiału.
    W starym polo do roboty umyłem w lecie po chamsku karcherem a skórę w prelude czyściłem mleczkiem. [emoji16]

    "Ważniejsza od celu podróży jest radość z podróżowania" - Soichiro Honda

  2. #13412
    Annatar
    Gość

    Domyślnie

    [MENTION=85824]nervousman[/MENTION] To drugie :-P A tak na serio: od razu idą do przemalowania, małej renowacji i leciutkiej przeróbki. Mam już do nich ogarnięty AirRide i jeszcze znajomy pomaga mi znaleźć gwint.

  3. #13413
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,573

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annatar Zobacz post
    [MENTION=85824]nervousman[/MENTION] To drugie :-P A tak na serio: od razu idą do przemalowania, małej renowacji i leciutkiej przeróbki. Mam już do nich ogarnięty AirRide i jeszcze znajomy pomaga mi znaleźć gwint.
    co to za fele ze tyle z nimi zachodu i zeby nie bylo cała dobe ładowałem baterie, jednak raz wtygodniu wyjazd to malo

  4. #13414
    Annatar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post