Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40
  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał Th3Alfisti Zobacz post

    Dbalem o nie bardzioej niz o wlasna kobiete.... Auto nie bite.
    Dobry fragment xd

    ja bym przelozyl silnik, blok wystarczy, nie powinno byc problemu z dostepnoscia.

    Ciekawe co bylo naprawde przyczyna, bo nie wydaje mi sie by mozna winic konstrukcje


    PS . mam kolo dwumasowe po przebiegu okolo 75-80 tys bez luzow. Zmieniajac sprzeglo pospieszylem sie z wymiana i mi zostalo.

    ps2. @Piotriix, o ile pamietam smok w 2.4 i 1.9 jest inaczej zrobiony niz w 2.0, tam nie powinno byc takich problemow


    › Więcej...: Zatarty Silnik w 159 co robic? Niez*ayebywalne 2,4...
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 17-09-2018 o 18:02

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Busko Zdrój
    Auto
    Alfa145 1,4 16V TS & Alfa 159 1,9 16V JTDM
    Postów
    742

    Domyślnie

    W 2,4 jest uszczelka

    Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    159 V6 '06
    Postów
    11,802

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Tak samo jak OC sprawcy.
    Czyli w przypadku awarii silnika nic nie warte
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    W 2,4 jest uszczelka

    Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
    czyli 2.4 i 2.0 dziela to samo, wadliwe rozwiazanie konstrukcyjne? Napewno?

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Busko Zdrój
    Auto
    Alfa145 1,4 16V TS & Alfa 159 1,9 16V JTDM
    Postów
    742

    Domyślnie

    Źle napisałem, w 2,4 jest uszczelka blaszana a w 2,0 jest o-ring Zatarty Silnik w 159 co robic? Niez*ayebywalne 2,4...

    Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Megane 3 RS 300+
    Postów
    3,867

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    czyli 2.4 i 2.0 dziela to samo, wadliwe rozwiazanie konstrukcyjne? Napewno?

    Nie, inaczej jest to rozwiązane. W 2.0 smok olejowy zamontowany jest w misce. Jak ściągamy miskę to razem ze smokiem i na łączeniu miski, z blokiem jest felerna gumowa uszczelka. W 2.4 smok przykręcany jest do pompy jak ściągamy miskę zostaje na swoim miejscu, a uszczelka znajduje się miedzy sama pompa, a smokiem.

    Mnie dziwi jedno, ze nikt nie sprawdził ciśnienia oleju po awarii turbo...
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 17-09-2018 o 18:41

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar MAJSU
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 1.8 TS 2004r / BMW E46 325CiA / BMW Z3
    Postów
    248

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Czyli w przypadku awarii silnika nic nie warte
    Jak ma się najtańsze AC to pewnie nie.

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Megane 3 RS 300+
    Postów
    3,867

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Jak ma się najtańsze AC to pewnie nie.
    Możesz podac, ktora to firma obejmuje w AC awarię mechaniczne? Wlasnie konczy mi się obecne AC wiec chetnie przeczytam OWU firmy, ktora w przypadku jak wyżej pokryje nam koszta naprawy bo obecne AC w pelnym pakiecie czegos takiego nie oferuje ;]

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klonek
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    159 2.0 JTDm
    Postów
    523

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Mnie dziwi jedno, ze nikt nie sprawdził ciśnienia oleju po awarii turbo...
    Ciekawe czemu kontrolka zapaliła się tak późno? Nie jest wystarczająco czuły czujnik ciśnienia?

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Megane 3 RS 300+
    Postów
    3,867

    Domyślnie

    Cisnienie na biegu jalowym dla 2.4 to jeden bar i to wystarcza by czujnik zgasł natomiast przy 4k obrotów powinno być 4-4,5 bara. Jesli na wysokich obrotach cisnienie bylo zbyt niskie to efekt jest taki jak opisany w pierwszym poście.

Podobne wątki

  1. 2.0 JTS zatarty silnik - sprzedać czy wymienić?
    Utworzone przez Szyszol w dziale 156
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 20-02-2017, 20:38
  2. [159] Silnik zatarty?
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 22-07-2015, 21:31
  3. [2.4] silnik ani drgnie. Zatarty?
    Utworzone przez apocaer w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 03:36
  4. Zatarty silnik
    Utworzone przez zbaku7 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 05-03-2013, 17:02
  5. JTS - zatarty silnik.
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce